۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

عملکرد افتضاح ساپینتو درست برعکس فرهاد مجیدی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عملکرد افتضاح ساپینتو درست برعکس فرهاد مجیدی!. استقلال در روزی که می‌توانست لااقل با یک تساوی ورزشگاه نقش جهان را ترک کند، در دقایق پایانی با یک پنالتی ناشیانه قافیه را به سپاهان باخت تا روند نتایج...

عملکرد افتضاح ساپینتو درست برعکس فرهاد مجیدی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عملکرد افتضاح ساپینتو درست برعکس فرهاد مجیدی!. استقلال در روزی که می‌توانست لااقل با یک تساوی ورزشگاه نقش جهان را ترک کند، در دقایق پایانی با یک پنالتی ناشیانه قافیه را به سپاهان باخت تا روند نتایج ضعیف ساپیننو در برابر تیم‌های بالانشین جدول همچنان ادامه داشته باشد.استقلالی‌ها در شرایطی بازی را به رقیب اصفهانی خود واگذار کردند که در دیدار رفت نیز در تهران با دو گل مغلوب شاگردان مورایس شده بودند و این دیدار برای آنها تا حدی جنبه انتقامی داشت.

به این ترتیب اولین جدال سرمربیان پرتغالی لیگ برتر در آغاز لیگ بیست‌ودوم را مورایس به نفع خودش به پایان رساند تا آبی‌پوشان پس از پشت سر گذاشتن یک فصل طعم شکست را بچشند.آنچه مسلم است این است که معمولا در رقابت‌های لیگ، تیم‌هایی می‌توانند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشند که موفق شوند جدال با تیم‌های مدعی را به سود خود به اتمام برسانند، یا در بدترین حالت، بتوانند با یک تساوی زمین را ترک کنند، بازی‌هایی که اصطلاحا به آن ۶ امتیازی می‌گویند.این در حالی است که تا به امروز ساپینتو از بازی مقابل ۵ تیم بالای جدول و ۱۸ امتیاز ممکن تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده است که این نتایج برای مدافع عنوان قهرمانی به هیچ وجه نمی‌تواند قابل قبول باشد.به نوعی آنها تنها ۲۷درصد از جمع کامل امتیازات حساس را به دست آوردند. این درحالی است که تیم فرهاد مجیدی سال گذشته بهترین عملکرد را مقابل تیم های بالای جدول داشت.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان هفته شانزدهم، یا به نوعی در پایان هفته ابتدایی نیم فصل دوم، شاگردان ریکاردو ساپینتو در جایگاه ششم قرار دارند.پسران آبی تا این مقطع از فصل، دو دیدار رفت و برگشت را به سپاهان واگذار کرده‌اند.همچنین در برابر تراکتور نیز در تبریز بازی را باختند. آنها در مقابل تیم‌های پرسپولیس و مس رفسنجان تنها دو امتیاز کسب کردند و تنها در برابر گل گهر در شهر سیرجان موفق به برتری شدند.

با این تفاصیل، آنها ۱۳ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را از دست داده‌اند، تا هر چه بیشتر امیدهایشان برای دفاع از عنوان قهرمانی کمرنگ‌تر شود.باید در ادامه منتظر بمانیم و ببینیم آیا آبی‌پوشان در ۱۴ هفته باقی‌مانده می‌توانند فاصله خودشان را با صدر جدول جبران کنند یا خیر. فاصله‌ای که هفته به هفته در حال افزایش است.

* عملکرد ساپینتو مقابل ۵ تیم بالای جدول:

سپاهان – باخت

گلگهر – برد

پرسپولیس – مساوی

مس رفسنجان – مساوی

تراکتور – باخت

سپاهان – باخت

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار