۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

علاقه ویژه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، علیرضا بیرانوند این فصل به صورت قرضی از تیم آنتورپ بلژیک در تیم بواویشتا پرتغال بازی کرد. با این حال این دروازه بان تیم ملی ایران در اکثر مسابقات بواویشتا نیمکت نشین بود ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | نقل و انتقال نجومی پرسپولیس برای این فوق ستاره پرتغالی / رقابت عجیب لیگ برتری ها برای جذب این فوق ستاره اروپایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، علیرضا بیرانوند این فصل به صورت قرضی از تیم آنتورپ بلژیک در تیم بواویشتا پرتغال بازی کرد. با این حال این دروازه بان تیم ملی ایران در اکثر مسابقات بواویشتا نیمکت نشین بود و تنها حدود ۱۰ مسابقه برای تیمش انجام داد.

این موضوع باعث شد تا بیرانوند دیگر تمایلی برای ادامه کار در بواویشتا نداشته باشد و با انتشار پیامی، از این تیم خداحافظی کند. گمانه زنی‌ها برای مقصد بعدی بیرانوند که تا سال ۲۰۲۳ با آنتورپ قرارداد دارد، بالا گرفته است. این دروازه بان اعلام کرده است که در سال جام جهانی دوست دارد در تیمی باشد که بازی کند و برای او بازی کردن در اولویت است.

سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ پرداخت و نوشت: «رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده بود اما در تابستان شاهد بازگشت بیشتر آنها خواهد بود. یکی از نقل و انتقالات شکست خورده قبلاً از طریق شبکه‌های اجتماعی بازگشت خود را اعلام کرده بود. آنتورپ در این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به صورت قرضی به تیم پرتغالی بواویشتا داد اما این داستان موفقیت بزرگی نداشت. دروازه بان ایرانی در آنجا بیشتر روی نیمکت بود و تنها ۱۰ بازی انجام داد. این دروازه بان از طریق شبکه اجتماعی با بواویشتا خداحافظی کرد.»

علاقه ویژه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس/عکس

در ادامه این گزارش، ضمن انتشار پیام خداحافظی بیرانوند در اینستاگرامش، در خصوص آینده او آمده است: «این دروازه بان در رسانه‌های ایران اعلام کرد که آنتورپ می‌خواهد همچنان از او کسب درآمد کند زیرا او در جام جهانی حضور خواهد داشت. این دروازه بان همچنان تا اواسط سال ۲۰۲۳ تحت قرارداد است. گفته می‌شود پرسپولیس ایران علاقه‌مند به جذب این دروازه بان است و او هم مایل است تابستان آینده کار خود را به صورت قرضی در آنجا آغاز کند. او مشتاق است که به آنجا برود، حتی با وجود اینکه گفته است مورد توجه دو تا سه باشگاه اروپایی هم هست.»

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که طبق اعلام روزنامه hln، «ژان بوته» دروازه بان فرانسوی تیم آنتورپ که بعد از جدایی بیرانوند به دروازه بان شماره یک این تیم تبدیل شده بود، پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دارد و ممکن است فصل آینده آنتورپ را ترک کند.

این موضوع هم باعث ایجاد ابهاماتی درباره معادلات دروازه بانی آنتورپ شده است و مشخص نیست این باشگاه قصد دارد بیرانوند را حفظ کند و یا مجدداً او را به تیم دیگری بفرستد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار