۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

عجیب اما واقعی؛ ارتباط حرکت تحریک آمیز پارلمان اروپا با ماجرای تغییر سرمربی استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،عجیب اما واقعی؛ ارتباط حرکت تحریک آمیز پارلمان اروپا با ماجرای تغییر سرمربی استقلال!. نشست هفته گذشته اعضای پارلمان اروپا در ارتباط با تحریم سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مس...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،عجیب اما واقعی؛ ارتباط حرکت تحریک آمیز پارلمان اروپا با ماجرای تغییر سرمربی استقلال!. نشست هفته گذشته اعضای پارلمان اروپا در ارتباط با تحریم سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مسائل مربوط به این موضوع که به شدت از سوی مسئولان کشورمان نیز مورد انتقاد قرار گرفته و با واکنش سران قوا مواجه شده، تاثیر بسزایی در افزایش قیمت سکه و ارزهای خارجی در کشورمان داشت.

در روزهای گذشته پس از اتفاق نظر اعضای پارلمان اروپا در ارتباط با تحریم کردن نهاد نظامی سپاه، قیمت ارزهای خارجی به ویژه دلار با افزایش بالغ بر ۲۰ درصدی از حدود ۳۷ هزار تومان به حدود ۴۵ هزار تومان افزایش پیدا کرد تا این موضوع خیلی از اتفاقات فوتبالی در ارتباط با اعضای خارجی تیم ها را هم تحت الشعاع قرار بدهد.

پنجشنبه هفته گذشته در اصفهان و پس از شکست تیم استقلال مقابل سپاهان این شایعه مطرح شد که شاید سرمربی پرتغالی این تیم به دلیل اخطار قبلی که بعد از شکست مقابل تراکتور (در هفته پانزدهم دریافت کرده بود) از سرمربیگری تیم برکنار شده و به جای او یک مربی ایرانی که محبوب هواداران هم به شمار می‌رود جایگزینش شود اما تماس های تلفنی مسئولان باشگاه استقلال و ارزیابی قیمت دلار و تبدیل باقیمانده مبالغ قرارداد اعضای کادر فنی این تیم به ریال، موجب شد تا رفقای فتح الله زاده قید هر فکری درباره برکناری را زده همچنان با سعه صدر نسبت به موضوع نتایج استقلال برخورد کنند.

طی روزهای اخیر نیز علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه، محمد مومنی، حجت کریمی و دیگر اعضای این هیئت مدیره در گفتگو با رسانه ها صراحتاً یا تلویحاً نسبت به ادامه همکاری با ساپینتو روی خوش نشان داده و معتقدند فعلاً شرایط برای فکر کردن به تغییر کادرفنی وجود ندارد و باید با همین کادر ادامه داد.

ظاهراً تاثیر جلسه اخیر پارلمان اروپا روی قیمت ارز و سکه در کشورمان به نوعی حاشیه امنیتی برای سرمربی استقلال ایجاد کرده تا ساپینتو همچنان امیدوار به ادامه همکاری با باشگاه استقلال باقی بماند.

لازم به ذکر است؛ سرمربی پرتغالی استقلال به همراه سه دستیار پرتغالی دیگرش با قراردادی در حدود ۵۰۰ هزار دلار به جمع آبی‌پوشان تهرانی پیوسته اند و تا پایان فصل جاری نیز با این باشگاه قرارداد دارند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار