۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

صحبت های عجیب سرمربی محبوب پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تابستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،صحبت های عجیب سرمربی محبوب پرسپولیس در باره نقل و انتقالات تابستانی. پرسپولیس تا امروز با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، سروش رفی...

نقل و انتقالات پرسپولیس | پرسپولیس لیست یحیی را خط زد / پشت پرده نقل و انتقالات پرسپولیس در دست...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،صحبت های عجیب سرمربی محبوب پرسپولیس در باره نقل و انتقالات تابستانی. پرسپولیس تا امروز با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است. همچنین قرارداد مهدی ترابی، میلاد سرلک و سیامک نعمتی هم به عنوان ستاره‌های این تیم تمدید شده است.

اظهار نظر عجیب یحیی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس

با این حال یک‌شنبه عصر و پس از حضور یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس، سرمربی سرخپوشان در اظهارنظری عجیب و جنجالی با خبرنگاران اعلام کرد که تا امروز فقط ۵۰ درصد از فهرست بازیکنان مدنظرش جذب شده‌اند! این در شرایطی است که پیش از این رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس تاکید کرده بودند که ۷۰ درصد از فهرست یحیی جذب شده است.این در شرایطی است که طبق بررسی‌های ما تا امروز به جز نورافکن که جذبش غیر ممکن به نظر می‌رسد و کاسیانو که هنوز تکلیفش مشخص نیست، تمام نفرات لیست اول یحیی گل‌محمدی توسط باشگاه پرسپولیس جذب شده‌اند و مدیران این باشگاه تلاش کرده‌اند که نفرات لیست اول سرمربی خود را جذب کنند.

صحبت های عجیب سرمربی محبوب پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تابستانی

صحبت های عجیب سرمربی محبوب پرسپولیس درباره نقل و انتقالات تابستانی

با این وجود و با توجه به جذب ۷ بازیکن جدید برای پرسپولیس و تمدید ۳ بازیکن، این سوال مطرح می‌شود که مگر چند بازیکن در لیست گل‌محمدی بوده‌اند که از نظرش فعلا ۵۰ درصد فهرست بازیکنان مدنظر او جذب شده‌اند؟

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار