۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

شوک به پرسپولیس؛ قهرمانی استقلال ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،شوک به پرسپولیس؛ قهرمانی استقلال ادامه دارد. پیشکسوت باشگاه استقلال گفت که ریکاردو ساپینتو به دنبال موفقیت با استقلال است و بعد از «فرهاد مجیدی»، راه قهرمانی با این سرمربی...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،شوک به پرسپولیس؛ قهرمانی استقلال ادامه دارد. پیشکسوت باشگاه استقلال گفت که ریکاردو ساپینتو به دنبال موفقیت با استقلال است و بعد از «فرهاد مجیدی»، راه قهرمانی با این سرمربی خارجی نیز ادامه خواهد داشت.

ادامه راه قهرمانی استقلال در دسترس قرار گرفت

امین منوچهری عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار کرد:

ریکاردو ساپینتو بازیکن و مربی نام آشنایی است که هیجان زیادی در کنار زمین دارد و می‌تواند به نتیجه گرفتن استقلال کمک کند. او آمده تا موفق شود و جز این هدف دیگری ندارد و با این اوصاف جو باشگاه استقلال مثبت خواهد بود.

وی ادامه داد:

با توجه به صحبت‌های مصطفی آجورلو (مدیرعامل استقلال) و آرامشی که وجود دارد، اول فصل گذشته همه نگران جوانی تیم بودند اما با همان آرامش تیم بسته شد و به قهرمانی رسید. باید به آن آرامش اعتماد کنیم و این انتخاب سرمربی مثبت است و در بازار نقل و انتقالات اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. رفتن مربی سخت بود زیرا همه پس از رفتن مجیدی ناراحت هستند. به طور قطع این پیشرفت استقلال ادامه دارد و وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم تا قهرمان شویم. در این راستا بازیکنان در جهت قهرمانی انرژی خود را ذخیره کنند.

شوک به پرسپولیس؛ قهرمانی استقلال ادامه دارد

شوک به پرسپولیس؛ قهرمانی استقلال ادامه دارد

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد:

هنوز در ابتدای راه هستیم و از این بابت خیلی خوشحالم که جزو کوچکی از باشگاه استقلال هستم. در حدی نیستم که به عنوان دستیار نامم آورده شود، بلکه حق پیشکسوتان استقلال است و امیدوارم انتخاب شایسته‌ای باشد تا به استقلال کمک کند. مجتبی جباری هم جزو گزینه‌های جذاب برای استقلال است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

احد

۰۳ تیر ۱۴۰۱


این پیشکسوت استقلال فکر کنم زیادی مصرف کرده چون داره هزیون میگه آخه مربی که تا حالا افتخارات کسب نکرده اونم توی اروپاو آسیا اونوقت این مربی خارجی جلوی پرسپولیس و سپاهان و تراکتورسازی که سوراخ خواهدشد اونوقت این پیشکسوت استقلال کجا خواهد بود در لانه موش مخفی خواهد شد

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار