۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

سگ‌های وحشی یک خرگوش زنده را دریدند! +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یک خرگوش بخت برگشته که توسط چند سگ وحشی شکار شده بود به بدترین شکل ممکن کشته شد. اگر خرگوش خانگی دارید، شاید این ویدیو برای شما مناسب نباشد. به گزارش فرادید؛ پیتر ون ویک راهنمای سافاری با یک خانوا...

سگ‌های وحشی یک خرگوش زنده را دریدند! +فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یک خرگوش بخت برگشته که توسط چند سگ وحشی شکار شده بود به بدترین شکل ممکن کشته شد. اگر خرگوش خانگی دارید، شاید این ویدیو برای شما مناسب نباشد.

به گزارش فرادید؛ پیتر ون ویک راهنمای سافاری با یک خانواده از تگزاس در حیات وحش مالا مالا در حال رانندگی بود که موفق شد این منظره دلخراش را به تصویر بکشد.

پیتر درباره این اتفاق می‌گوید: ما یک دسته از ۱۲ سگ وحشی شامل ۴ بالغ و ۸ توله پیدا کردیم. یک ساعت با آن‌ها نشستیم و آن‌ها به طور بازیگوشی با یکدیگر تعامل داشتند. به زودی، هر چهار بزرگسال برای شکار رفتند.

ما فقط چند دقیقه آن‌ها را در حال شکار تعقیب کرده بودیم تا اینکه آن‌ها یک خرگوش صحرایی را دیدند و تقریباً ۵۰۰ متر آن را در یک لانه موریانه‌خوار تعقیب کردند.

این هیجان‌انگیز و پرتنش بود… لحظات خنده‌دار کوتاهی نیز وجود داشت، زیرا یکی از سگ‌ها به سگی که حفاری می‌کرد نزدیک می‌شد و در نهایت با چهره‌ای پر از گرد و غبار روبرو می‌شد.

گذراندن وقت با یکی از در معرض خطرترین شکارچیان جهان همیشه خاص است. این بسیار قیمتی است. اما سگ‌های وحشی دسته‌های بزرگی دارند، بنابراین دیدن آن‌ها در حال شکار یک اتفاق عادی است، اما قتل‌هایی که مرتکب می‌شوند یکسان نیست.

به نظر من، دیدن یک قتل چیزی نیست که از آن لذت ببریم یا از آن دوری کنیم. این طبیعت در خام‌ترین حالت خود است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار