۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

سنگ تمام پیشکسوت پرسپولیس برای یحیی و شاگردانش+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،سنگ تمام پیشکسوت پرسپولیس برای یحیی و شاگردانش+جزئیات. سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،سنگ تمام پیشکسوت پرسپولیس برای یحیی و شاگردانش+جزئیات. سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت:

پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست حریف سرسخت خود را شکست دهد. با وجود پیروزی خفیف یک بر صفر مهم‌ترین نکته حفظ صدرنشینی در مسابقات لیگ برتر است. پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز حیاتی این بازی، کماکان در جایگاه نخست جدول قرار دارد. ذوب‌آهن هم در برخی از اوقات نیمه اول زهردار بازی کرد و یک موقعیت گل روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند به خوبی توانست شوت مهاجم ذوب‌آهن را دفع کند.

وی افزود:

پس از کسب ۳ امتیاز مقابل ذوب‌آهن در هفته شانزدهم، پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با ۵ امتیاز اختلاف با تیم دوم یعنی سپاهان در جایگاه نخست جدول لیگ برتر قرار دارد. ۵ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول فاصله امنی برای پرسپولیس خواهد بود و باید برای قهرمانی همین روند را ادامه دهد. از طرفی باید این حاشیه امنیت و فاصله امتیازی را تا آخرین هفته‌های مسابقات لیگ برتر حفظ کند.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار هفته هفدهم لیگ برتر پرسپولیس با فولاد در اهواز عنوان کرد:

پرسپولیس برای تمام بازی‌ها برنامه دارد و با تاکتیک و استراتژی حساب شده و مستحکمی به مصاف حریفانش می‌رود. به طور حتم یحیی گل‌محمدی برای بازی با فولاد خوزستان هم برنامه خوبی برای کسب امتیاز در اهواز خواهد داشت. نباید فراموش کنیم که فولاد تیم بسیار خوبی است هرچند امسال نتوانسته نتایج خوب فصل قبل خودش را تکرار کند. مدافعان این تیم در بازی‌های‌شان اشتباهات زیادی داشتند و این فصل خیلی سخت گل می‌زند و در گلزنی موفقیت چشم‌گیری نداشته است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار مرحله یک هشتم نهایی این تیم با سپاهان تصریح کرد:

پرسپولیس و سپاهان تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر این فصل هستند و این نشان می‌دهد که هر دو تیم شانس قهرمانی در جام حذفی دارند. این دیدار به گونه‌ای فینال زودرس امسال جام حذفی است. پرسپولیس اگر می‌خواهد قهرمان جام حذفی شود نباید برایش مهم باشد که در چه مرحله‌ای با چه تیمی بازی می‌کند و برای قهرمانی باید همه حریفان پیش‌روی خود را شکست بدهد تا قهرمان شود. باید در دیدار با سپاهان هم تمرکز لازم را داشته باشند و سعی کنند تا امسال دو جام قهرمانی لیگ و حذفی را برای هواداران به ارمغان بیاورند.

عزیزیان درباره اینکه پرسپولیس در مرحله قبل جام حذفی دیگر تیم اصفهانی را دست کم گرفته بود، گفت:

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس با ون پارس اصفهان بازی کرد که این تیم را دست کم گرفته بود. ون پارس در لیگ یک بازی‌های خوبی را از خود ارائه می‌کند و تیم قابل احترامی است. آنها در دیدار مقابل پرسپولیس وقت کشی نکردند و فوتبال رو به جلویی را انجام دادند. دروازه‌بان ون پارس عملکرد بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی را از پرسپولیس گرفت.

وی در پایان در خصوص سیستم دفاعی پرسپولیس و کم گل خوردن در مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد:

این فصل پرسپولیس گل خورده کمتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد و این نشان می‌دهد که بازیکنان تمام خطوط به خصوص در دفاع و دروازه‌بان وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهند. دلیل اصلی کم گل خوردن علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان، این است که سیستم دفاعی در تمام پست‌ها به خوبی در اختیار تیم هستند. البته بیرانوند هم گلر بسیار باتجربه و باهوشی است که این فصل به خوبی مدافعان را رهبری می‌کند و در اکثر بازی‌ها فرصت‌های گلزنی حریفان را گرفته است و مانع فرو ریختن دروازه‌اش شده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار