۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵

سرمربی سرخ پوشان از ستاره تیمش ناامید شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳، سرمربی سرخ پوشان از ستاره تیمش ناامید شد+جزئیات. جیدون سانچو اخیرا به یکی از بازیکنان خبرساز منچستریونایتد تبدیل شده است. چندی پیش اعلام شد که سانچو توسط سرمربی یونایتد از تیم کنار ...

سرمربی سرخ پوشان از ستاره تیمش ناامید شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳، سرمربی سرخ پوشان از ستاره تیمش ناامید شد+جزئیات. جیدون سانچو اخیرا به یکی از بازیکنان خبرساز منچستریونایتد تبدیل شده است. چندی پیش اعلام شد که سانچو توسط سرمربی یونایتد از تیم کنار گذاشته شده و او اعلام کرد به هلند می‌رود تا مدتی زیر نظر متخصصین برای پشت سر گذاشتن مشکلات جسمی و روحی‌اش تلاش کنند.

هفته گذشته اما سانچو به مجموعه تمرینی منچستریونایتد، کرینگتون، رفت و با اضافه شدن او به تمرین‌های این تیم اعلام شد رابطه او و اریک تن‌هاخ بهبود یافته است. با اینحال، امروز با اعلام فهرست بازیکنان یونایتد برای دیدار با ناتینگهام فارست نام سانچو در این فهرست دیده نشد تا مشخص شود سرمربی شیاطین سرخ معتقد است او هنوز شرایط حضور در میدان را ندارد.

منچستریونایتد فردا شب در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود. بعد از شکست مقابل آرسنال در لیگ برتر تن‌هاخ و شاگردانش روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند چرا که جام اتحادیه بهترین فرصتی است که آنها در این فصل برای رسیدن به جام در اختیار دارند.

شاید به خاطر اهمیت این مسابقه از دید اریک تن‌هاخ است که او تصمیم گرفته تنها با بازیکنانی که به آنها اعتماد کامل دارد به میدان برود و سانچو دست کم در حال حاضر چنین بازیکنی نیست. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار