۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

زمان واریز حقوق، افزایش حقوق و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،زمان واریز حقوق، افزایش حقوق و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان اعلام شد. رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران تاکید کرد: تاکنون قوانین دیگری نیز بوده...

جزئیات بررسی مصوبه اخیر افزایش حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس/ گام بزرگ برای افزایش حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،زمان واریز حقوق، افزایش حقوق و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان اعلام شد. رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران تاکید کرد: تاکنون قوانین دیگری نیز بوده که در کمیسیون تطبیق قوانین مجلس به نفع سازمان تأمین اجتماعی اصلاح شده است که یکی از آنها پرداخت ۸۹ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تأمین اجتماعی بوده که دولت عنوان کرده بود بر اساس قانون امکان پرداخت به صورت تهاتر وجود ندارد اما کمیسیون تطبیق مجلس این موضوع را رد و به نفع سازمان تأمین اجتماعی اصلاح آن انجام شد.

ازافزایش حقوق بازنشستگان چه خبر؟

دهقان کیا ادامه داد: طبق روال قانونی تا پایان هفته دیگر قانون اصلاح حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی باید در دولت تصویب و براساس آن به جای ۱۰ درصد، مستمری‌های سایر سطوح بازنشستگان ۳۸ درصد همراه با ۵۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: بازنشستگان مابه التفاوت حقوق خرداد ماه خود را بر اساس افزایش ۱۰ درصدی دریافت کرده اند اما با اجرایی شدن این اصلاحیه از ماه آینده حقوق بازنشستگان همراه با مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت همراه با افزایش ۳۸ درصدی پرداخت می‌شود.
زمان واریز حقوق، افزایش حقوق و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان اعلام شد

زمان واریز حقوق، افزایش حقوق و مابه‌التفاوت فروردین و اردیبهشت بازنشستگان اعلام شد

وی گفت: درخواست ما از رئیس جمهور این است که به عنوان رئیس جمهور عادل و انقلابی و مردمی زودتر از مهلت تعیین شده نسبت به اجرایی شدن اصلاحیه حقوق بازنشستگان اقدام و دغدغه آنان را برطرف کند و همچنین از رئیس مجلس، رئیس کمیسیون تطبیق قوانین و همچنین رؤسای کمیسیون‌های اجتماعی و اقتصادی نیز برای توجه و همکاری با بازنشستگان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار