۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

سلامتی

رژیم لاغری سریع | لاغری بدون برگشت

نحوه لاغری سریع را در اندیشه معاصر دنبال کنید.

لاغری رژیم غذایی سبک زندگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لاغری یکی از مهمترین بخش های است که تمامی افراد به دنبال کسب آن هستند چرا که با لاغری علاوه بر استایل مناسب می‌توانند سلامتی جسمانی خود را هم تضمین کنند. لاغری به دلیل شرایط ویژه اش توجه تمامی افراد را به خود جذب کرده است که در این خبر به انواع آن پرداخته ایم. برای با خبر شدن از جرئیات بیشتر درباره لاغری اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تناسب اندام به چه معناست؟

تناسب اندام تنها به معنای لاغری و لاغری شکم و پهلو نیست. مجموعه‌ای از ویژگی‌ها شامل، تناسب وزن، پرانرژی بودن، قوی بودن و سالم بودن، به معنای تناسب اندام هستند. رسیدن به این تناسب، قاعدتا نیاز به تغییرات زیادی در سبک زندگی و تغذیه افراد دارد. داشتن یک برنامه غذایی خوب و ورزش می‌تواند در رسیدن به این تناسب اندام کمک کند.

لاغری

لاغری

راه کارهایی برای لاغری در سریع‌ترین زمان ممکن

مصرف پروتئین در وعده صبحانه
حذف نوشیدنی‌های شیرین و حاوی قند
مصرف زیاد آب
افزودن چای سبز و قهوه به رژیم غذایی
دوری از استرس
خواب منظم و کافی
سرعت غذا خوردن را کاهش دهید
افزودن مغز ها به رژیم غذایی
افزودن سبزی ها و میوه ها به برنامه غذایی
کاهش مصرف کربوهیدرات و نشاسته
پیاده روی را در برنامه روزانه خود قرار دهید

انواع رژیم های لاغری سریع

رژیم لاغری کتو یا کتوژنیک یک رژیم لاغری با کربوهیدرات کم و با افزایش چربی است. این رژیم برای کنترل دیابت و همچنین بهبود سندرم تخمدان پلی‌کیستیک و آلزایمر موثر است. در این رژیم، مصرف کربوهیدرات به کمتر از ۵۰ گرم در روز محدود شده و غذای روزانه از ۷۰ تا ۸۰٪ چربی، ۵ تا ۱۰٪ کربوهیدرات و ۱۰ تا ۲۰٪ پروتئین تشکیل شده است.
رژیم لاغری مدیترانه‌ای بر پایه مواد غذایی معمول در سواحل مدیترانه مانند میوه‌ها، سبزیجات، آجیل، ماهی، و روغن زیتون است. این رژیم به کاهش خطر بیماری‌های قلبی کمک می‌کند و مصرف غلات تصفیه شده، چربی‌های ترانس و گوشت فرآوری شده در آن محدود می‌شود.
رژیم لاغری جنرال موتورز که توسط شرکت جنرال موتورز طراحی شده است، هدفش کاهش وزن ۴.۵ تا ۸ کیلوگرم در ۷ روز است و ترجیحاً به مصرف مواد غذایی متنوع تأکید شده است.
رژیم لاغری پالئو بر پایه مواد غذایی است که اجداد ما قبل از توسعه کشاورزی می‌خوردند و بر اصل کربوهیدرات کم و مصرف پروتئین بدون چربی تأکید دارد.
رژیم لاغری وگان که محصولات حیوانی را حذف می‌کند و ممکن است باعث کمبود برخی مواد مغذی شود.
رژیم کم کربوهیدرات به کاهش مصرف کربوهیدرات و افزایش مصرف چربی‌ها و پروتئین می‌پردازد.
رژیم دوکان بر مصرف پروتئین زیاد و کاهش مصرف کربوهیدرات تمرکز دارد.
رژیم اتکینز که یک رژیم کم کربوهیدرات است، به مصرف پروتئین و چربی بالا، و مصرف کربوهیدرات محدود می‌پردازد.
رژیم تخم مرغ به مصرف اصلی تخم مرغ و سایر پروتئین‌های بدون چربی، سبزیجات و میوه تأکید دارد.
رژیم فستینگ یا روزه داری متناوب، به تناوب مصرف غذا و روزه داری برای کاهش وزن می‌پردازد.
رژیم شیر بر پایه خوردن شیر کم چرب برای کاهش وزن است.
رژیم کانادایی یک رژیم لاغری سریع است که برنامه ۱۵ روزه ارائه می‌دهد.

نکات رژیم لاغری برای کاهش وزن

حذف نکردن وعده‌های غذایی
مصرف میان وعده
عدم زیاده‌روی در مصرف غذاهای سالم
عدم حذف کامل چربی
ورزش در کنار تغذیه
عدم حذف کامل کربوهیدرات
مصرف به اندازه گوشت در رژیم لاغری
تعیین زمان برای وعده‌های غذایی
پرهیز از غذا خوردن‌های احساسی
پرهیز از خوردن
غذاهای
مایع غیرضروری
توجه به باکتری‌های خوب‌ دستگاه گوارش
محدود کردن غذای بیرون
نوشیدن آب کافی
توجه به برچسب‌های مواد غذایی
خوب جویدن غذا
استفاده از بشقاب کوچک‌تر
عدم ذخیره مواد غذایی ناسالم

برخی از ویژگی‌های کلی رژیم‌های لاغری دکتر کرمانی

در رژیم دکتر کرمانی میزان غذاهای مورد نیاز هر شخص بر اساس فاکتورهایی مثل وزن، قد، سن، جنسیت و سطح فعالیت تعیین می‌شود.
به شما سبک زندگی سالم را آموزش می‌دهد.
به‌راحتی می‌توانید هر غذایی که دوست داشتید را انتخاب کنید و با خانواده همسفره شوید.
می‌توانید به راحتی، از طریق اینترنت و به صورت آنلاین برنامه غذایی خود را دریافت کنید و در مواردی که مشکلی برایتان پیش آمد، با پشتیبان‌ها ارتباط برقرار کنید.
در هر زمان و مکانی به‌راحتی می‌توانید به رژیم خود دسترسی داشته باشید.
تیم پشتیبانی دکتر کرمانی همیشه همراه شماست.

رژیم دکتر کرمانی بعد از لاغری نیز شما را تنها نمی‌گذارد و با برنامه رژیم تثبیت وزن به شما این اطمینان را می‌دهد که وزن‌تان باز نخواهد گشت.
با رژیم دکتر کرمانی هیچ‌وقت احساس گرسنگی نمی‌کنید؛ چون به‌جزء وعده‌های اصلی، همیشه میان وعده‌های کم‌کالری و سیر‌کننده‌ای برای شما در نظر گرفته شده است.
همه‌ی گروه‌های غذایی در برنامه این رژیم لاغری وجود دارد. بنابراین نیازی نیست نگران کمبود ویتامین‌ها، املاح معدنی و پروتئین‌ها باشید.
ورزش در کنار رژیم بهترین راه است که بعد از رژیم پوست‌تان شل و افتاده نشود. به همین دلیل شما در هنگام ثبت نام می‌توانید پکیج رژیم + ورزش را انتخاب کنید

رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

وقتی می‌خواهید رژیم لاغری سریع داشته باشید، انگیزه و تعهد کافی بسیار مهم است. اگر زمان کم شما را از انجام یک برنامه کاهش وزن باز می‌دارد، چیزی که باید بدانید این است که نیازی نیست هر روز به باشگاه بروید یا رژیم‌های غذایی طولانی داشته باشید. اگر به دنبال یافتن راه سریع‌تر برای کاهش وزن هستید، می‌توانید این کار را فقط در چند روز انجام دهید. اما باید توجه داشت که روش‌های لاغری سریع، به ویژه کسانی که نتایج قابل توجهی را در عرض چند روز وعده می‌دهند، به طور بالقوه برای سلامتی مضر است.

این برنامه‌ها معمولاً شامل محدودیت شدید کالری و حذف برخی از گروه‌های غذایی مانند کربوهیدرات‌ها یا چربی‌ها هستند. مصرف پروتئین در وعده صبحانه، حذف نوشیدنی‌های شیرین و حاوی قند، مصرف زیاد آب، افزودن چای سبز و قهوه به رژیم غذایی، دوری از استرس، خواب منظم و کافی، سرعت غذا خوردن را کاهش دادن، افزودن مغز‌ها به رژیم غذایی و افزودن سبزیجات و میوه‌ها به برنامه غذایی، کاهش مصرف کربوهیدرات و نشاسته و پیاده‌روی در برنامه روزانه، همه این موارد می‌تواند به کاهش وزن سریع کمک کند. باید توجه داشت که کاهش وزن سریع معمولاً همراه با خطرات برای سلامتی است و به همین دلیل فواید بیشتری نسبت به خطرات ندارد. ممکن است بهبود سطح انرژی، بهبود خواب، بهبود سطح قند خون و کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی و عروقی از جمله فواید آن باشند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط