رضا درویش باز هم پرس شد!
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که تا چند روز قبل زیر شدیدترین تیغ انتقادات هواداران بود بار دیگر لقب فلورنتینو پرس را مال خود کرد!
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که تا چند روز قبل زیر شدیدترین تیغ انتقادات هواداران بود بار دیگر لقب فلورنتینو پرس را مال خود کرد!
به گزارش آرمان ملی آنلاین، پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۴ بی شک برای رضا درویش طعم و رنگ دیگری داشت.
درویش بر سر تک تک خریدهایی که انجام داد با تنش همراه بود و انتقادات زیادی را از سوی هواداران به جان خرید. او مورد شدید ترین انتقادها قرار گرفت و حتی شاهد به راه افتادن هشتگهای اخراج خود بود.
اما مدیر عامل پرسپولیس بدون توجه به این انتقادها کار خودش را انجام داد و حالا هم با تکیه به همان انتخابهایی که داشت در دربی ۱۰۴ به پیروزی رسید تا یک بار دیگر در پوزیشن یک مدیر عامل موفق قرار بگیرد.
گروهی از هواداران پرسپولیس بارها و بارها درویش را بابت ناکامی در جذب نفراتی چون ژولت ناج، یحیی عطیه الله، آرون بوپندزا، امبایه نیانگ، علی قلیزاده، مهدی لیموچی و رامین رضاییان و … تحت فشار قرار دادند. طبیعی بود که بخشی از نفرات و گروههایی که با حضور درویش برخی منافع خود را از دست داده بودند به این انتقادها دامن زدند اما مدیرعامل سرخها همان طور که عنوان شد بدون توجه به انتقادها و خط و خطوطی که به هواداران داده شد، بر روی برنامههای خود ماند.جدا شدن چند بازیکن از جمله بیرانوند و ترابی طبعات زیادی برای او داشت. اما او زیر بار پرداختهای آنچنانی نرفت و روی همان اصل نظم مالی تیم ماند. درویش درنهایت با جذب چند بازیکن ملی پوش از میلاد محمدی و آلکسی گندوز گرفته تا ایوب العمود و لوکاس ژوائو و در نهایت سعید مهری تیم پرقدرت و بالانسی را راهی رقابتها کرد. طعنه آمیز این که در دربی ۱۰۴ رامین روی سعید مهری پنالتی میکند تا تنها گل بازی روی همین تفاوت در خریدهای جدید دو تیم شکل بگیرد.تمام نفرات تازه وارد سرخها خوش درخشیدند.میلاد محمدی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. گل پرسپولیس روی درخشش ایوب العملود، لوکاس ژوائو و سعید مهری ۳ خرید جدید پرسپولیس زده شد تا مشخص شود درویش چه خریدهای حسابشدهای انجام داده است.
حالا کافی است نظر هواداران پرسپولیس را بعد از دربی مرور کنید تا مشخص شود آنها چطور طی چند روز به نتیجه برسند که درویش یک مدیر عامل کاربلد و امتحان پسداده است.
به هر روی درویش یک بار دیگر ثابت کرد تا چه اندازه تامل و بها ندادن به فضای مجازی و حرکت بر اساس برنامه ای کارشناسی میتواند تاثیر گذار باشد. آن هم در روزگاری که بسیاری از مدیران لیگ برتری برای بقا در باشگاههای خود به فضای مجازی اهمیت بیش از اندازهای میدهند.