اجتماعی
رتبه بندی معلمان | معلمان جدیدالاستخدام مشمول رتبه بندی میشوند؟ /مدارس غیردولتی رتبه بندی میشود
رتبه بندی معلمان یکی از موضوعات به شدت مهم بین فرهنگی ها میباشد.
اجتماعی
رتبه بندی معلمان یکی از موضوعات به شدت مهم بین فرهنگی ها میباشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رتبه بندی معلمان برای جدید الورود ها به چه ترتیب میباشد. این سوالی است که ذهن تمامی فرهنگی ها را مشغول خود کرده است. رتبه بندی معلمان اگر اجرا شود از جهت های فراوانی نکات مثبت دارد که یکی از نکات مثبت آن را میتوان به بهبود در آموزش اشاره نمود. چرا که با اجرای رتبه بندی معلمان مقطع تحصیلی افراد مشخص میشود. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
میز کار رتبه بندی معلمان در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد: باتوجه به سؤالات مکرر همکاران درخصوص افرادی که از مورخ ۱۵ آبان ۱۴۰۳ میتوانند نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند، به اطلاع میرساند، مشمولان این مرحله جهت بارگذاری مدارک عبارتند از:
افراد جدیدالاستخدام قبل از اول مهر ۱۴۰۳، نیروهایی که از مأموریت یا مرخصی برگشتهاند و نیروهای تغییرسمت از اداری به آموزشی که تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نکردهاند یا فرآیند بارگذاری مدارک آنان تکمیل نشده است و از مزایای رتبهبندی بهرهمند نشدهاند.
بازه زمانی بارگذاری مدارک برای نیروهایی که بعد از تاریخ اول مهر ۱۴۰۳ استخدام شدهاند و دانشجومعلمانی که فارغالتحصیل شدهاند و از مهرماه سال جاری به بعد مشغولبهکار هستند، متعاقباً اعلام میشود.
به گزارش تسنیم؛ تمام مشمولان باید با مراجعه به سایت my.medu.ir در قسمت رتبهبندی نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.
زمان شروع بارگذاری مدارک از تاریخ ۱۴۰۳/۸/۱۵ است. ذینفعان بهمدت دو هفته فرصت دارند در بازه زمانی تعیینشده نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند، پس از پایان مدت مذکور سامانه بهطور اتوماتیک بسته خواهد شد.
رسیدگی به مدارک بارگذاریشده توسط معلمان در آذر ماه انجام میشود و در پایان دی ماه احکام رتبهبندی برای آنها صادر خواهد شد. نیروهای اداری موسوم به کد ۲۳۰ که استخدام آنها با عنوان معلم بوده است، مشمول رتبهبندی میشوند اما افرادی که بهعنوان نیروی اداری استخدام شدهاند، فعلاً مشمول رتبهبندی نیستند./دنیای اقتصاد
احمد محمودزاده با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: ان شاالله از برکات و فیوضات این روزهای ارزشمند بهره مند شویم و از رهروان راستین ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر اعظم (ص) باشیم.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه بخش عمدهای از انرژیها در آموزش و پرورش صرف آماده سازی فضا، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی میشود، اظهار کرد: مأموریت اصلی ما در آموزش و پرورش، بخش نرم افزاری و کیفیت بخشی به فعالیتهای آموزشی و پرورشی است و باید برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مورد توجه جدی تر قرار گیرد.
محمودزاده با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نباید از جریان پر شتاب علم و فناوری روز جهان عقب بمانیم، تصریح کرد: شاخصها مدارس الگوی تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید با نگاه تخصصی به مدارس معرفی و جهت دهی مناسب در این مسیر انجام شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش طراحی یک نقشه راه دقیق و مدون در این مسیر را ضروری دانست و افزود: مدارس الگوی تراز بخشی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در کنار آن باید فضا، امکانات، نیروی انسانی و مدیریت در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به موازات هم رشد و تعالی پیدا کنند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکتهای مردمی با اشاره به اینکه رتبه بندی مدارس غیردولتی نیز از موضوعاتی است که میتواند در مسیر مدارس تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دخیل باشد، گفت: اجرای شاخصهای مدارس تراز و جهت گیری در این مسیر میتواند در رتبه بندی مدارس غیر دولتی مؤثر واقع شود.
وی با اشاره به اینکه همه پیشرفتهایی که در کشور محقق میشود بخش اعظمی از آن ناشی از تربیتی است که در مدرسه شکل گرفته است، یادآور شد: نباید اقدامات خوب انجام شده در آموزش و پرورش را نادیده بگیریم، البته قطعاً انتظار و توقع از آموزش و پرورش بسیار بالاست و از این رو ست که بیشتر کاستیها و نواقص آن مورد توجه قرار میگیرد.
گفتنی است در این نشست کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از خدمات ارزنده برخی از مدارس غیردولتی، تصریح کرد: بسیاری از مدارس غیردولتی خیلی زودتر از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسیر تحول را در درون خود آغاز کرده اند و در مسیر مدارس الگوی تراز سند تحول قرار گرفته اند./مهر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.