۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

دیدار دوباره ساپینتو و مطهری پس از تقابل جنجالی

ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری پس از تقابل جنجالی که در قائمشهر داشتند، امروز یک بار دیگر با هم دیدار کردند.

دیدار دوباره ساپینتو و مطهری پس از تقابل جنجالی

استقلال و نساجی در آخرین دیدار دیدار خود در سال ۱۴۰۱، طی یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند. دو تیمی که ابتدا در مسابقه جام حذفی فصل قبل، سپس دو دیدار رفت و برگشت لیگ برتر، یک بازی سوپرجام و حالا دیداری تدارکاتی با هم روبرو شدند.

در ابتدای این دیدار، ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری سرمربیان دو تیم در کنار هم قرار گرفته و عکس یادگاری گرفتند. دو نفری که آخرین تقابل آنها با حواشی زیادی همراه شد که البته عامل اصلی این مسئله، قضاوت داور بازی بود.

استقلالی ها اعتقاد داشتند که عرب براقی داور مسابقه در دقایق پایانی بازی باید یک خطای پنالتی به روی مهدی قایدی اعلام می‌کرد ولی این اتفاق رخ نداد و این مسئله به سوژه تقابل تیم‌ها تبدیل شد.

حمید مطهری در نشست خبری پس از بازی، اعتقاد داشت مهدی قایدی به دلیل اینکه در جنوب کشور متولد شده، شیرجه زدن را دوست دارد و حتی رسانه رسمی نساجی نیز با انتشار چند بیانیه، به اعتراض استقلالی‌ها واکنش نشان داد.

در سمت مقابل نیز ساپینتو و اعضای کادرفنی او و همچنین بازیکنان استقلال صراحتا به این صحنه مشکوک معترض بودند. برخوردی که باعث شد تا دو تیم برای چند روز در تنش با یکدیگر قرار بگیرند.

این بازی تدارکاتی در شرایطی که با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال در جریان بود، در نهایت و با گل‌های دقایق پایانی نساجی، با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار