۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

خط و نشان سازمان لیگ برای دو بازیکن سرباز+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خط و نشان سازمان لیگ برای دو بازیکن سرباز+جزئیات. سیاوش یزدانی یکی از مهره هایی است که استقلال تمایل زیادی به حفظ او دارد اما این مدافع که فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی از...

اخبار استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خط و نشان سازمان لیگ برای دو بازیکن سرباز+جزئیات. سیاوش یزدانی یکی از مهره هایی است که استقلال تمایل زیادی به حفظ او دارد اما این مدافع که فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی از استقلال جدا شد با یک مانع جدید برای بازگشت به این تیم مواجه شده است. با توجه به وضعیت دانشگاهی سیاوش یزدانی، این بازیکن می تواند معافیت تحصیلی بگیرد و به جای ملوان، برای استقلال بازی کند.

قانون عجیب سازمان لیگ علیه سیاوش یزدانی

اما مشکل جدید این است که تنها شش ماه از مدت قرارداد سیاوش یزدانی با باشگاه استقلال باق‌ی مانده و سازمان لیگ نیز طبق قوانین، برای بازیکنی که کمتر از یک سال با باشگاه خود قرارداد داشته باشد، در ابتدای فصل کارت بازی صادر نمی کند. مدیران استقلال طی چند روز گذشته در سازمان لیگ پیگیر این موضوع بودند تا شاید راه حلی برای این مشکل پیدا کنند اما به نظر می رسد تنها راه حل برای آنها تمدید قرارداد سیاوش یزدانی باشد.

خط و نشان سازمان لیگ برای دو بازیکن سرباز+جزئیات

خط و نشان سازمان لیگ برای دو بازیکن سرباز+جزئیات

هنوز مشخص نیست بعد از دلخوری هایی که بر سر ماجرای اعزام به خدمت که منجر به از دست دادن تیم ملی شد برای سیاوش یزدانی به وجود آمده، این مدافع حاضر می‌شود قراردادش را با استقلال تمدید کند یا نه؟

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط