۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳

اخبار فناوری و فضای مجازی

خدمت جدید گوگل به کسب و کار ها / نمایش خودکار پست های رسانه های اجتماعی در نمایه های تجاری گوگل

هدف این به روز رسانی ارائه دید جامع تری از فعالیت و تعامل آنلاین یک کسب و کار به مشتریان است.

گوگل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گوگل پست های رسانه های اجتماعی را در نمایه های کسب و کار گوگل ادغام می کند.  گوگل شروع به نمایش خودکار پست‌های رسانه‌های اجتماعی در نمایه‌های تجاری گوگل می‌کند.

گوگل اکنون به طور خودکار پست های رسانه های اجتماعی را در نمایه های تجاری گوگل نمایش می دهد. کسب‌وکارها می‌توانند مدیریت کنند که کدام نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی متصل هستند. می‌توانید در هر پلتفرم رسانه اجتماعی یک حساب را به نمایه کسب‌وکار گوگل خود متصل کنید.

گوگل قابلیتی را معرفی کرده است که به طور خودکار پست های رسانه های اجتماعی را از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و فیس بوک به طور مستقیم در نمایه های تجاری گوگل (GBP) نمایش می دهد.

هدف این به روز رسانی ارائه دید جامع تری از فعالیت و تعامل آنلاین یک کسب و کار به مشتریان است.

طبق یک صفحه راهنمای گوگل، کسب و کارهایی که پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را با GBP خود مرتبط کرده اند، اکنون ممکن است پست های رسانه های اجتماعی خود را به طور خودکار در نمایه های خود مشاهده کنند.

این ویژگی در حال حاضر برای مناطق منتخب در دسترس است و ممکن است برای همه نمایه‌های تجاری قابل دسترسی نباشد.
لینک های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید

برای استفاده از این ویژگی جدید، کسب و کارها می توانند مدیریت کنند که کدام پیوندهای رسانه های اجتماعی برای مشتریان در نمایه کسب و کار گوگل آنها نمایش داده می شود.

خدمت جدید گوگل به کسب و کار ها / نمایش خودکار پست های رسانه های اجتماعی در نمایه های تجاری گوگل

خدمت جدید گوگل به کسب و کار ها / نمایش خودکار پست های رسانه های اجتماعی در نمایه های تجاری گوگل

آموزش

می توانید از هر پلتفرم یک پیوند اضافه کنید: فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، تیک تاک، ایکس (که قبلاً توییتر نامیده می شد) و یوتیوب.

گوگل بر اهمیت دنبال کردن قالب‌های خاص پیوندهای رسانه‌های اجتماعی برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها در نمایه کسب‌وکار تأکید می‌کند.

برای مثال، پیوند فیس‌بوک باید از فرمت «https://www.facebook.com/{username}» پیروی کند، در حالی که پیوند اینستاگرام باید از «https://www.instagram.com/{username}» پیروی کند.

افزودن، ویرایش و حذف پیوندهای رسانه های اجتماعی

افزودن، ویرایش یا حذف پیوندهای رسانه های اجتماعی ساده است.

به نمایه کسب و کار خود بروید، به بخش «ویرایش نمایه» بروید، روی «اطلاعات کسب و کار» کلیک کنید و سپس روی «تماس» کلیک کنید.

از آنجا، “نمایه های اجتماعی” را برای افزودن، به روز رسانی یا حذف پیوندها انتخاب کنید.

گوگل ممکن است به طور خودکار پیوندهای رسانه های اجتماعی را به نمایه های تجاری واجد شرایط اضافه کند. اگر نیاز به ویرایش آن لینک ها دارید، می توانید با دنبال کردن مراحل بالا، پیوند جدیدی برای همان سایت رسانه اجتماعی اضافه کنید.
یادداشت های اضافی

صفحه راهنمای گوگل به سوالات متداولی که ممکن است کسب و کارها در مورد این ویژگی جدید داشته باشند، می پردازد.

گوگل تأیید می‌کند که نمایه‌های کسب‌وکار مختلف می‌توانند از پیوند رسانه‌های اجتماعی یکسان استفاده کنند و یک پیوند در هر سایت رسانه اجتماعی می‌تواند به نمایه کسب‌وکار اضافه شود.

در حالی که معیارهای عملکرد برای پیوندهای رسانه های اجتماعی در دسترس نیست، کسب و کارها می توانند به طور همزمان پیوندهای خود را از طریق API برای چندین مکان مدیریت کنند.

از آنجایی که گوگل به ارائه این ویژگی در مناطق بیشتری ادامه می‌دهد، کسب‌وکارها ممکن است با نمایش خودکار پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود در نمایه کسب‌وکار گوگل خود، دید و تعامل بیشتری را مشاهده کنند.

این به‌روزرسانی همچنین انگیزه‌ای برای حفظ حضور فعال رسانه‌های اجتماعی برای استفاده از این فرصت جدید برای افزایش قرار گرفتن در معرض است.

سوالات متداول

چگونه ادغام پست‌های رسانه‌های اجتماعی توسط گوگل در نمایه‌های کسب‌وکار گوگل حضور آنلاین کسب‌وکار را افزایش می‌دهد؟

ادغام پست‌های رسانه‌های اجتماعی در نمایه‌های کسب‌وکار گوگل (GBP) حضور آنلاین کسب‌وکار را از چند طریق غنی می‌کند:

دید کلی تری از فعالیت های کسب و کار به مشتریان ارائه می دهد.

این ویژگی با نمایش به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ به طور مستقیم در پوند کسب‌وکار، دید و تعامل کسب‌وکار را افزایش می‌دهد.

این سطح از ادغام بر اهمیت حضور فعال کسب و کارها در رسانه های اجتماعی تأکید می کند، که می تواند مستقیماً بر برداشت های مشتریان بالقوه تأثیر بگذارد.

مراحلی که کسب‌وکارها می‌توانند پیوندهای رسانه‌های اجتماعی خود را در نمایه‌های تجاری Google خود مدیریت کنند چیست؟

کسب و کارها می توانند پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را در نمایه کسب و کار Google خود با دنبال کردن این مراحل مدیریت کنند:

به بخش “ویرایش نمایه” در GBP آنها دسترسی پیدا کنید.

روی «اطلاعات تجاری» و سپس «تماس» کلیک کنید.

برای افزودن، به‌روزرسانی یا حذف پیوندها، «نمایه‌های اجتماعی» را انتخاب کنید و مطمئن شوید که به قالب‌های خاص مورد نیاز Google پایبند هستند.
گوگل همچنین به کسب و کارهای دارای مکان های مختلف اجازه می دهد تا پیوندهای رسانه های اجتماعی را از طریق یک API مدیریت کنند.

آیا کسب و کارها می توانند چندین حساب را از یک پلت فرم رسانه اجتماعی به نمایه کسب و کار گوگل خود متصل کنند؟

طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند تنها یک حساب در هر پلتفرم رسانه اجتماعی به نمایه کسب‌وکار Google خود متصل کنند. این اقدامی است برای شفاف و ثابت نگه داشتن اطلاعات ارائه شده به کاربران. کسب و کارها باید فعال ترین یا مرتبط ترین حساب خود را برای نمایش انتخاب کنند.

اگر یک پیوند رسانه اجتماعی به طور خودکار به نمایه کسب و کار  گوگل آنها اضافه شود اما نیاز به تغییر داشته باشد، کسب و کارها چه باید بکنند؟

فرض کنید یک پیوند رسانه اجتماعی به طور خودکار به نمایه کسب و کا گوگل اضافه می شود اما نیاز به به روز رسانی دارد. در این صورت، مالک کسب و کار می تواند پیوند جدیدی را برای همان سایت رسانه اجتماعی به دنبال این مراحل اضافه کند:

یک پیوند جدید در گزینه “نمایه های اجتماعی” در بخش “تماس” در قسمت “ویرایش نمایه” اضافه کنید.

مطمئن شوید پیوند جدید از الزامات قالب خاص گوگل برای عملکرد صحیح در نمایه کسب‌وکار پیروی می‌کند.

هنگامی که پیوند جدید اضافه شد، باید جایگزین قبلی شود که به طور خودکار یکپارچه شده است./ اندیشه معاصر

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار