۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خبر خوش آموزش و پرورش برای معلمان این استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرانیوز؛ سیدامیرشوشتری روز شنبه با اعلام این خبر افزود:مشکل عمده و عامل اصلی تاخیر در پرداخت حقوق این گروه معلمان، تاخیر در جذب و ابلاغ معلمان خرید خدمات و بکارگیری بخشیاز این نیرو‌ها ...

سامانه هسته گزینش sahap.razaviedu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرانیوز؛ سیدامیرشوشتری روز شنبه با اعلام این خبر افزود:مشکل عمده و عامل اصلی تاخیر در پرداخت حقوق این گروه معلمان، تاخیر در جذب و ابلاغ معلمان خرید خدمات و بکارگیری بخشیاز این نیرو‌ها با دو ماه تاخیر است.

وی ادامه داد: تحقق کامل پرداختی حقوق این معلمان از مرکز منوط به تکمیل روند صدور ابلاغ‌ها و اعلام همزمان لیست کامل اسامی این معلمان بود و همین امر پرداختی حقوق را با تاخیر روبرو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از مجموع چهار ماه گذشته از سال تحصیلی جاری تا کنون از محل تنخواه و اعتبارات این اداره کل حداقل پرداختی برای این گروه معلمان صورت گرفته است که هم اکنون در حال پیگیری پرداخت کامل حقوق از وزارتخانه آموزش و پرورش هستیم.

شوشتری اظهارکرد: پیش بینی میکنیم تا پایان ماه جاری نسبت به پرداخت بخشی از بدهی‌ها و معوقات آموزش و پرورش استان عمل شود و از ماه آینده پرداختی برای معلمان خرید خدمات به روز خواهد شد.

این مسوول بیان کرد: هم اکنون خراسان رضوی دارای۶ هزار و ۲۰۰ معلم خرید خدمات است که کار آموزش و تعلیم دانش آموزان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار