۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خبر بد برای گل محمدی و پرسپولیس از یک ستاره جذاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ سعید صادقی هافبک تکنیکی پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و بالاجبار از زمین خارج شد. بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، بر همین اساس دیدار حذفی ...

خبر خوش برای هوادران استقلالی /قرارداد پرسپولیس با سعید صادقی لو رفت / آجورلو برای جذب این شاه ماهی بِجُنبَد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ سعید صادقی هافبک تکنیکی پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و بالاجبار از زمین خارج شد.

بمب نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، بر همین اساس دیدار حذفی تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر ون پارس اصفهان را از دست داد و در لیست این دیدار قرار نگرفت. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در چند بازی گذشته پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و در دیدار با نساجی اولین پاس گل فصل خود را داد اما مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

صادقی که از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود، به چند روز زمان نیاز داشت تا بتواند دوباره به تمرینات گروهی پرسپولیس اضافه شود. اتفاقی که در هفته گذشته رخ داد و صادقی در تمرینات گروهی تیمش شرکت کرد تا برای بازی مقابل ذوب آهن آماده شود. پیش بینی‌ها هم بر این اساس بود که مصدومیت صادقی برطرف شده و حتی این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن قرار خواهد گرفت. به خصوص اینکه ترابی هم برای این دیدار محروم بود و نمی‌توانست تیمش را همراهی کند.

صادقی بعد از برخوردی که با عیسی آل کثیر داشت دوباره دچار مصدومیت شد و نتوانست به کار ادامه دهد. آل کثیر که به تازگی از مصدومیت برگشته و با پرسپولیس قرارداد بسته، هنوز در این فصل برای تیمش به میدان نرفته و نیامده باعث مصدومیت وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس شد. شنیدیم صادقی برای بازی مقابل فولاد هم در دسترس نخواهد بود و این بازیکن برای آماده شدن و بازگشت به ترکیب پرسپولیس به چند روز زمان نیاز دارد.

اتفاقی که قطعا باعث ناراحتی یحیی گل محمدی خواهد شد و سرمربی پرسپولیس یکی از بهترین‌های تیمش را در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر و در یک بازی بسیار حساس هفته آینده باید به مصاف فولاد برود. بازی که در اهواز برگزار خواهد شد و یکی از سخت ترین بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل دوم خواهد بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار