۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

حمله شاه ماهی لیگ به پرسپولیس+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،حمله شاه ماهی لیگ به پرسپولیس+جزئیات. شجاع خلیل زاده در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از او گفت: من سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و حالا آنها مدعی شدند که ...

دست رد این لژیونر بر سینه یحیی گل محمدی / ستاره سرخ پوش در بین عرب ها ماندگار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،حمله شاه ماهی لیگ به پرسپولیس+جزئیات. شجاع خلیل زاده در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از او گفت: من سه میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم و حالا آنها مدعی شدند که می‌خواهند شکایت کنند؟ من بیش از سه سال در این تیم زحمت کشیدم و در نهایت هم در حالی از پرسپولیس جدا شدم که سه میلیارد از پولم را نگرفتم و شکایتی هم نداشتم. حالا چطور می‌خواهند شکایت کنند؟ متأسفانه هر وکیلی که به باشگاه پرسپولیس می‌آید از این تزها می‌دهد! من با اینکه از پرسپولیس طلب داشتم، ولی به احترام باشگاه و هواداران هیچ حرفی در این مورد نزدم، ولی آنها دو سال است که مدام از شکایت صحبت می‌کنند.

حمله تند شجاع خلیل زاده به پرسپولیس

او‌افزود: من ۱۰ بار به باشگاه زنگ زدم که صحبت کنم، ولی موفق نشدم. من حاضرم نیمی از طلبم را ببخشم، ولی جالب اینجاست که آنها می‌خواهند شکایت کنند. متأسفانه برخی در باشگاه می‌خواهند من را برابر هواداران قرار دهند و زمانی هم که از پرسپولیس جدا شدم مشابه چنین رفتارهایی وجود داشت تا مرا برابر هواداران قرار دهند.

شجاع خلیل زاده

خلبل زاده گفت: من سه سال برای پرسپولیس مجانی بازی کردم و از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که قراردادم را منتشر کند تا مردم هم در این زمینه قضاوت کنند. قرارداد سال اول من یک میلیارد، سال دوم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون و سال سوم دو میلیارد تومان بود. شما این مبلغ را جمع بزنید و ببینید چقدر می‌شود. این مبلغ برای سه سال چهار و نیم میلیارد می‌شود و جالب اینجاست در حالی از پرسپولیس جدا شدم که سه میلیارد طلب داشتم. اگر جدایی من غیرقانونی بود چطور سه میلیارد از این باشگاه طلب داشتم؟

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار