۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

حسین‌خانی به تکرار مسیر سال گذشته امیدوار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حسین‌خانی به تکرار مسیر سال گذشته امیدوار شد. رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی ظهر روز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد و در روزی که دو تیم قدرتمند سپاهان و پرسپولیس با قرعه‌ای سخت به ...

حسین‌خانی به تکرار مسیر سال گذشته امیدوار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،حسین‌خانی به تکرار مسیر سال گذشته امیدوار شد. رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی ظهر روز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد و در روزی که دو تیم قدرتمند سپاهان و پرسپولیس با قرعه‌ای سخت به هم برخورد کردند، برخی‌ قرعه‌های بیرون آمده نیز دلخواه تیم‌ها و مربیانشان بودند.
در یکی از این قرعه‌ها تیم فوتبال مس کرمان باید به اهواز سفر کند و خودش را آماده رویارویی با استقلال ملاثانی کند که در مرحله قبل با شکست آرمان گهر به یک هشتم صعود  کرد.
این رویارویی اگرچه دور از خانه است اما می‌تواند قرعه مناسبی برای مس کرمان باشد که فصل گذشته نیز با وجود حضور در لیگ دسته اول عملکرد خوبی داشت و توانست تا مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و درنهایت در وقت‌های اضافی مغلوب قهرمان مسابقات شد. نارنجی‌پوشان کرمانی سال گذشته پس از اضافه شدن تیم‌های لیگ برتری به ترتیب موفق به شکست ماشین سازی، فولاد خوزستان و خیبرخرم آباد شدند.

مس کرمان در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر توانست با شکست نفت مسجد سلیمان سومین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد و با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول رده‌‎بندی حالا با امیدواری بیشتری هم به مسابقات لیگ نگاه می‌کند و هم به مسابقات جام حذفی که حریف نه چندان دشواری پیش روی آنها قرار گرفته است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار