۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

جایزه ۶۰میلیون برای خانه‌های که سوسک دارند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مطمئنا هیچ کدام از ما دوست نداریم شاهد حضور حشرات موذی به‌خصوص سوسک در منزلمان باشیم چرا که همه این حشرات را عامل انتقال باکتری و عوامل بیماری زا می‌دانیم. علاوه بر آن حس ...

جایزه ۶۰میلیون برای خانه‌های که سوسک دارند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مطمئنا هیچ کدام از ما دوست نداریم شاهد حضور حشرات موذی به‌خصوص سوسک در منزلمان باشیم چرا که همه این حشرات را عامل انتقال باکتری و عوامل بیماری زا می‌دانیم. علاوه بر آن حس ناخوشایندی که دیدن این حشرات در محیط زندگی مان به ما منتقل میکند را نمیتوان نادیده گرفت. تصور کنید در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی پول، تعداد زیادی سوسک با اجازه و خواست خود شما وارد خانه تان شوند، آن وقت چطور؟ آیا بازهم از دیدن آنها ناراحت می‌شوید؟

چنانچه در این بخش بیشتر خواهید خواند، برخی از افراد در قبال دریافت مبلغی پول اجازه میدهند برای ۱ ماه تعداد زیادی سوسک در منزل آنها زندگی کنند.

یک شرکت کنترل آفات در کارولینای شمالی به دنبال آزمایشِ روشی جدید برای از بین بردن سوسک ها در شرایط واقعی است، به همین دلیل می خواهد که ۱۰۰ سوسک را در خانه های مردم رها کند و تا ۳۰ روز هم فرصت دارد که آن ها را از بین ببرد. البته به افرادی که این امکان را به آنها بدهند مبلغی پرداخت خواهد شد.

همینطور پس از اتمام تست و تحت شرایطی، مبلغ قابل توجهی به صاحبخانه پرداخت می شود. بر اساس این معامله با تایید کتبی صاحب خانه، باید ۱۰۰ سوسک در خانه متقاضی رها شده و فیلمبرداری کل آزمایش؛ توسط تکنسین ها انجام شود.

اگر بعد از ۳۰ روز توافق شده، هنوز سوسکی در خانه وجود داشته باشد، شرکت موظف است که ۲۰۰۰ دلار به صاحبخانه پرداخت کند، که این مبلغ با نرخ دلار ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، حدود ۶۲ میلیون تومان است.

ظاهرا تا دوشنبه، ۱۳ ژوئن، بیش از ۲۲۰۰ درخواست برای این پیشنهاد از طریق فرم ثبت نام اختصاصی در وب سایت این شرکت ثبت شده است و صفحه درخواست هم تا ۳۱ ژوئیه باز خواهد ماند.

پیش از این سوسک‌ هایی در خانه‌ دوستان و خانواده کارمندان شرکت رها شده اند تا روش های مقابله آزمایش شوند ولی هنوز هیچ صحبتی در مورد این که آیا آن ها بعد از پایان این آزمایش دچار مشکل شده اند یا خیر، وجود ندارد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار