۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

جام جهانی صدای گام‌های استوار ایران را شنید/ ایران ۲ ولز ۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جام جهانی صدای گام‌های استوار ایران را شنید/ ایران ۲ ولز ۰.  تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (جمعه- به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی می‌ک...

جام جهانی صدای گام‌های استوار ایران را شنید/ ایران ۲ ولز ۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جام جهانی صدای گام‌های استوار ایران را شنید/ ایران ۲ ولز ۰.  تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (جمعه- به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی می‌کند.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه با ترکیب سیدحسین حسینی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و رامین رضاییان به میدان خواهند رفت.

ولز هم در این مسابقه با ترکیب وین هنسی، نکو ویلیامز، بن دیویس، کریس مفام، جو رودون، هری ویلسون، آرون رمزی، گرت بیل، کیفر مور، کونور روبرتس و اتان آمپادو وارد زمین می‌شود.

دقیقه ۴: سانتر خطرناک رامین رضاییان از روی سر طارمی و آزمون رد شد.

دقیقه ۶: شوت سردار آزمون در اختیار هنسیی دروازه‌بان ولز قرار گرفت.

دقیقه ۱۲: سید حسین حسینی با عکس‌العملی دیدنی روی سانتر رابرتس و ضربه خطرناک شیفر مور مانع گلزنی ولز شد.

دقیقه۱۶: همکاری عالی آزمون و قلی زاده در خط حمله ایران منجر به گلزنی قلی زاده و شادی بازیکنان ایران شد اما در ادامه داور بازی گل ایران را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۲۳: رامین رضاییان روی یک ضربه کاشته، توپ را به محوطه جریمه ولز فرستاد ولی ضربه سر آزمون راه به جایی نبرد.

بازی در ادامه شکل آرام‌تری به خود گرفت و دو تیم بیشتر در میانه میدان در تلاش بودند تا تیم‌ خود را صاحب موقعیت کنند.

هری ویلسون در دقیقه ۴۱ بازی، روی نفوذ خود به دروازه ایران، فرصت داشت تا دروازه تیم ملی را تهدید کند اما ضربه شوت او را مدافع ایران به کرنر فرستاد.

نیمه دوم:

با سوت داور مسابقه، نیمه دوم دیدار ایران و ولز آغاز شد.

با آغاز نیمه دوم مسابقه، توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان کارلوس کی‌روش بود اما تیم ملی در اوایل کار نتوانست موقعیت خاصی را خلق کند.

دقیقه ۵۱ مسابقه، دقیقه حملات متعدد تیم ملی بود. در ابتدای کار، سردار آزمون روی نفوذ خود به محوطه جریمه ولز، می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه علی قلی‌زاده توپ را در اختیار گرفت و از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه حریف کرد که آن توپ هم به تیر دروازه خورد و دروازه‌بان ولز در نهایت موفق شد توپ را در اختیار بگیرد.

ایران در ادامه کار شکل هجومی خود را مقابل ولز حفظ کرد اما فرصت‌های تیم ملی تا اواسط نیمه دوم نتواست راه به جایی ببرد.

در دقیقه ۷۳ مسابقه، تیم ملی روی شوت پشت محوطه جریمه سعید عزت‌اللهی می‌توانست دروازه ولز را باز کند اما شوت این بازیکن به دست دروازه‌بان ولز خورد و به کرنر رفت.

تیم ملی تا دقایق پایانی نیمه دوم بازی، فرصت‌های زیادی برای گشودن دروازه ولز داشت ولی فرصت‌های تیم ملی راه به جایی دروازه هنسی نداشت تا بازی با تساوی بدون گل پیش برود.

در دقیقه ۸۴ مسابقه، بن دیویس طی یک موقعیت، شوتی از پشت محوطه جریمه ایران روانه دروازه حریف کرد که این ضربه با واکنش سید حسین حسینی همراه شد.

مهدی ترابی در دقیقه ۸۸ این بازی، فرصت خوبی برای تیم ملی خلق کرد اما ضربه شوت این بازیکن با اختلافی کم از پشت محوطه جریمه ولز به بیرون رفت.

۹۴: گل اول برای ایران توسط روزبه چشمی

دقیقه ۹۸: گل دوم برای تیم ایران توسط رامین رضاییان

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط