۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و دوم امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ شهریور ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و دوم امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از منوی esale.ikco.ir ورود کاربر صورت می گیر...

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و دوم امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ شهریور ماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و دوم امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از منوی esale.ikco.ir ورود کاربر صورت می گیرد. ایران خودرو در جدیدترین فروش فوری خود با موعد تحویل ۹۰ روزه اقدام به عرضه سه محصول پرطرفدار خود یعنی پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU5 و پارس بنزینی نموده است. مهلت ثبت نام ایران خودرو از امروز ۲۱ شهریور ماه لغایت ۲۳ ام شهریور به مدت ۳ روز خواهد بود. پس از پایان مهلت ثبت نام ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰، منتخبان این دوره فروش فوری ایران خودرو از طریق قرعه کشی مشخص می شوند و باید ظرف مدت ۷۲ ساعت نسبت به پرداخت وجه خودروی مورد نظر خود اقدام نمایند. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از فروش فوق العاده ایران خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۰. پایگاه تحلیلی خبری اندیشه معاصر به بررسی آخرین تحولات و برنامه های فروش خودروسازهای برتر کشور می پردازد و اطلاع رسانی را در اولویت خود قرار می دهد. با ما همراه باشید با جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰، سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰ شهریور ماه، ساعت شروع ثبت نام ایران خودرو، esale.ikco.ir ورود کاربر، مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو، تاریخ قرعه کشی ایران خودرو، نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۰، نحوه استعلام اسامی برندگان ایران خودرو، نحوه پیگیری اسامی برندگان ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی و همچنین آخرین قیمت خودروهای این خودروساز بزرگ در ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید.

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوی خودرو سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس تی یو فایو و پارس بنزینی را عرضه می کند.

بیشتر بخوانید:

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی


فروش فوری ایران خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو 21 شهریور 1400

بنا بر اعلام سایت ایران خودرو مرحله بیست و دوم فروش فوری محصولات ایران خودرو از ۲۱ شهریور آغاز می شود.


سایت ثبت نام ایران خودرودر فروش فوری شهریور ۱۴۰۰

متقاضیان ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.


مهلت ثبت نام ایران خودرو در فروش فوی شهریور ۱۴۰۰

ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰، از فردا یکشنبه ۲۱ شهریور آغاز می شود و طبق روال گذشته به مدت سه روز ادامه خواهد داشت و تا پایان روز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ادامه خواهد داشت.


نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

 


لینک ثبت نام ایران خودرو شهرور


فیلم / آموزش ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو


شرایط فروش فوری ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.


خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

در این مرحله از فروش فوق‌العاده، سه محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU۵ و پارس بنزینی عرضه می‌شود.

ثبت نام فروش فوق العاده 21 شهریور


قیمت خودروهای ارائه شده در بیست و دومین فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

خودرو قیمت قطعی موعد تحویل فک رهن
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۲۱۶.۲۶۰.۰۰۰ ۳ ماهه یکسال پس از تحویل خودرو
پارس TU5 ۱۴۵.۷۹۵.۰۰۰
پارس سال ۱۴۰.۲۷۳.۰۰۰

آدرس سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر؛ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و سایت ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام میشود . متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.


لینک سایت اعلام نتایج ایران خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۰/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۱ شهریور

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو 21 شهریور 1400


نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

استعلام برندگان ایران خودرو


زمان واریز وجه مرحله ایران خودرو

مطابق قانون فروش فوق العاده ایران خودرو، برندگان قرعه کشی حداکثر تا ۵ روز فرصت دارند که وجه اعلام شده از سوی شرکت به عنوان وجه علی الحساب را از طریق سایت شرکت ایران خودرو واریز کنند. چنانچه فرد برنده شده در قرعه کشی طی این فرصت اقدام به واریز وجه نکند یا واریز وجه او ناقص باشد نام او از فهرست برندگان حذف و ثبت نام او لغو می شود و افراد دیگر جایگزین او خواهند شد.

 

مهلت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور 1400


قیمت محصولات ایران خودرو در ۲۱ شهریور ۱۴۰۰+ جدول

ارزیابی بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز تنها «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشد یک میلیونی در بازار داشته و سایر محصولات بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو یکی از عواملی که شاید بتوان ایجاد ثبات در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به آن نسبت داد به تکیمل بخشی از خودروهای ناقص این شرکت باز می گردد، خودروهای که به گفته فعالان بازار خودرو در صورت ورود آنها به بازار شاهد ایجاد اصلاح قیمت در بازار خودرو خواهیم بود.

 اما در کنار نوسان نرخ دلار اظهار نظرهای مطرح شده در روزهای گذشته در خصوص افت قیمت خودروهای وارداتی پس از آزاد شدن واردات خودور نیز در  بلاتکلیفی قیمت خودروهای داخلی اثر گذار بوده است. فعالان بازار خودرو با اشاره به اظهارنظرهای مطرح شده بر این نکته تاکید می کنند در صورتی که واقعا این طرح به تصویب برسد ما شاهد افت قیمت در بازار خواهیم بود اما آنچه مسلم است تا زمان تصویب طرح اظهارات مطرح شده اثر کوتاه مدت در بازار دارد و نمی تواند به صورت بلند مدت بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو  فردا در دستور کار مجلس قرار دارد، هر چند مشخص نیست این بار هم به رای گذاشته می شود یا نه؟ با این حال تا زمان تعیین تکلیف این طرح و تا زمانی که  طرح ساماندهی بازار و صنعت خودرو در مجلس در رفت و آمد است بازار خودرو از اظهارات مطرح شده در خصوص این طرح اثر خواهد گرفت.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX  »، «سمند LX با موتورEF7 » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز  « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» رشد یک میلیونی قیمت داشتند و به این طریق « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» به۳۰۰ میلیون تومانی شدن نزدیک شد، با این شرایط می توان گفت قیمت « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز با افزایش یک میلیونی به ۲۹۲ میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز تغییر نداشتند و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» با قیمت ۲۸۳میلیون تومان و  «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

خانواده سمند هم امروز روز آرامی داشتند بطوریکه «سمند LX با موتورEF7 » بدون تغییر در بازار ۲۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX » هم ۲۴۲ میلیون در بازار قیمت خورد. « سمند سورن پلاس » نیز در بازار ۳۱۲ میلیونی شد.

قیمت روز خودروهای ایران خودرو 21 شهریور 1400

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حمید رضا دولتی

۲۱ شهریور ۱۴۰۰


چرا سایت خرابه چرا بخشنامه هارو نمیاره بالا مینویسه هیچ بخش نامه ای یافت نشد?مگه نگفتن ۲۱ شهریور ثبت نامه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار