۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

تکلیف نهایی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛ شاید الان اهمیت بازی با ولز از خیلی از بازی‌های تاریخی ایران بیشتر باشد. این بازی می تواند خود، بخشی از یک تاریخ مهم باشد؛ نتیجه‌ای که شاگردان کی‌روش مقابل یاران بیل کسب خواهند ک...

جام جهانی 2022 قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛ شاید الان اهمیت بازی با ولز از خیلی از بازی‌های تاریخی ایران بیشتر باشد. این بازی می تواند خود، بخشی از یک تاریخ مهم باشد؛ نتیجه‌ای که شاگردان کی‌روش مقابل یاران بیل کسب خواهند کرد، از چند لحاظ حائز اهمیت است که مهمترین آن بحث صعود و رقم زدن یک کام‌بک بزرگ بعد از شروعی ناامید کننده است.

شکست ۶-۲ مقابل انگلیس چیزی نبود که از تیم ملی ایران انتظار می‌رفت. این تیم اندازه گل‌هایی که عربستان و ژاپن طی شگفتی‌سازی مقابل آرژانتین و آلمان زدند به انگلیس زد اما به قدری از این تیم گل خورد که دیگر فرصتی برای فکر کردن به شگفتی سازی وجود نداشته باشد. حالا زمان جبران است و باید دید راهکار مربی پرتغالی برای ایجاد مسیری جدید بعد از این شوک بزرگ چه خواهد بود.

ولز در اولین بازی مرحله گروهی خود مقابل امریکا به تساوی یک بر یک دست یافت. این نتیجه باعث شد تا ایران با وجود شکست سنگین مقابل انگلیس، همچنان نسبت به صعود امیدوار باشد.
ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ فردا (جمعه) اولین بازی دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد. با توجه به نتایجی که در بازی‌های نخست این گروه رقم خورد، شکست ایران مقابل ولز به پایان رویای صعود خواهد انجامید اما اگر شاگردان کی‌روش دست پر (مساوی/برد) از زمین خارج شوند، آن‌گاه هیجان به روز پایانی موکول خواهد شد

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار