۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

تکرار یک تقابل بعد از چهار و نیم دهه/ برنامه امروز شاگردان کی روش چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛ تیم ملی ایران فردا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل ولز برگزار می کند. شاگردان کی‌روش آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، امروز از ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهند کرد...

ترکیب تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش سه؛ تیم ملی ایران فردا دومین بازی خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را مقابل ولز برگزار می کند. شاگردان کی‌روش آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، امروز از ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهند کرد. مثل دیگر تمرینات، اصحاب رسانه اجازه حضور در یک ربع نخست این تمرین را خواهند داشت.

کارلوس کی‌روش از ساعت ۱۸:۳۰ امروز نیز در مرکز رسانه‌ای جام جهانی قطر پاسخگوی سوالات خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی با ولز خواهد بود.

ایران در اولین بازی خود در جام جهانی با نتیجه ۶-۲ مغلوب انگلیس شد و ولز نیز مقابل امریکا به تساوی یک بر یک رسید. این دو تیم تا کنون فقط یک بار مقابل هم قرار گرفته اند که به حدود پنج دهه پیش برمی گردد؛ جایی که ایران طی دیداری دوستانه در سال ۱۳۵۷ مقابل ولز در تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

دیدار تیم های ایران و ولز که اولین بازی دور دوم مرحله گروهی جام به شمار می‌رود، از ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه احمد بن علی آغاز خواهد شد. ماریو اسکوبار از گواتمالا قضاوت این دیدار را به عهده دارد و کیلب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس از کاستاریکا کمک‌های او هستند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار