۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

تغییر ترکیب جمعیتی در نقطه مرزی ارس / هشدار جدی به مسئولین کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آیت الله محمود مسجد جامعی در دیدار نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی و مبلغین طرح جهادی و تبلیغی این استان، بر خدمت گزاری صادقانه و متعهدانه همه مسئولان نظام جمهوری ...

تغییر ترکیب جمعیتی در نقطه مرزی ارس / هشدار جدی به مسئولین کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آیت الله محمود مسجد جامعی در دیدار نماینده مردم مجلس کلیبر آذربایجان شرقی و مبلغین طرح جهادی و تبلیغی این استان، بر خدمت گزاری صادقانه و متعهدانه همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی به مردم ایران اسلامی تأکید کرد.

این استاد اخلاق با اشاره بر تأکید رهبر انقلاب بر هوشیاری همه مسئولین و خدمت گزاران به نظام و انقلاب در برابر توطئه و فتنه های دشمنان، یکی از مهمترین علت پیروزی کشور در ۸ سال دفاع مقدس بر دشمن بعثی را غافل گیری عنوان کرد.

وی بیان داشت: در آن زمان ما از غافل گیری دشمن نهایت استفاده را بردیم و با دست خالی؛ اما با توکل بر خدا و حمایت همه جانبه مردم در جنگ پیروز شدیم.

آیت الله مسجد جامعی گفت: امروز اگر در برابر فتنه ها هوشیار نباشیم، خودمان نیز گرفتار غفلت خواهیم شد و از همین ناحیه ضربه سختی خواهیم خورد.
این استاد درس خارج حوزه ادامه داد: امروز شاهد اتفاقاتی در مرزهای کشور به خصوص استان آذربایجان شرقی هستیم؛ حضور صهونیزم جهانی از یک سو و از دیگر سو افراد معلوم الحال از نظر ترکیب جمعیتی در مهمترین نقطه مرزی کشور می تواند مشکلات جدی برای نظام و انقلاب ایجاد کند.

 

آیت الله مسجد جامعی خاطرنشان ساخت: ما از غفلت دشمن استفاده کردیم و در جنگ ۸ ساله پیروز بزرگی را رقم زدیم؛ امروز اگر از ترکیب جمعیتی در مرزها غفلت کنیم، از همین ناحیه هم ضربه سختی خواهیم خورد؛ بنابراین باید مسئولین و مردم نسبت به ترکیب جمعیتی و حضور افراد معلوم الحال در نقطه صفر مرزی هوشیار باشند تا به موقع بتوانند وارد عمل شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار