۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

تخریب دو منزل مسکونی و دو دستگاه در انفجار گاز در تکاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی تکاب گفت : عصرروز گذشته در پی نشت گاز   انفجار مهیبی در یک منزل مسکونی روی داد و بلافاصله نیروهای مدیریت بحران ، هلال احمر ، آتش نشانی و آب و...

تخریب دو منزل مسکونی و دو دستگاه در انفجار گاز در تکاب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، مدیر آتش نشانی و خدمات ایمنی تکاب گفت : عصرروز گذشته در پی نشت گاز   انفجار مهیبی در یک منزل مسکونی روی داد و بلافاصله نیروهای مدیریت بحران ، هلال احمر ، آتش نشانی و آب و برق و گاز در محل حاضر و گاز و برق و آب محل حادثه را قطع و اقدام به امداد رسانی کردند

شاداب گفت :شدت انفجار به حدی بود ۲ ساختمان بیش از ۷۰ درصد تخریب و تمامی شیشه های مغازه ها و منازل اطراف به شعاع بیش از ۵۰۰ متری فروریخت و بعضا پنجره بعضی منازل را از جا کنده است.

وی گفت : خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است اما  ۲ دستگاه خودرو نیز که یکی در پارکینگ همسایه و دیگری در کوچه روبرو بوده آسیب دیده است .

شاداب در پایان گفت این حادثه  خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است که پس از ارزیابی نهایی متعاقبا میزان خسارت وارده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار