• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 1 February - 2023

جدیدترین اخبار

وزش باد شدید در برخی نقاط کشور آهنگ بی کلام دهه فجر + دانلود / نماهنگ دهه فجر + دانلود فال ابجد فردا 13 بهمن 1401 / فال ابجد امروز + تفسیر/ سعی کنید در زندگی از انرژی های منفی دوری کنید فال روزانه فردا پنج شنبه 13 بهمن 1401 + فال روزانه نمناک /اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند هشدار تهدیدآمیز ایران به آمریکا آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان از زبان رئیسی+ فیلم(12 بهمن) خبر بد آموزش و پرورش از رتبه بندی معلمان/ زمان قطعی احتساب رتبه بندی معلمان جنجالی شد خبر بد یک استقلالی برای ساپینتو! مهدی رحمتی به یحیی در نشست خبری چه گفت؟ گزینه میزبانی فینال جام حذفی در انتظار افتتاح! مهاجم پرسپولیسی به خواسته اش رسید/ پرسپولیس عقب نشینی کرد تصمیم عجیب ساپینتو درباره ستاره استقلال مهدی طارمی هم سیاسی شد؟ رستمی: امیدوارم به استقلال گل بزنم لطف بزرگ فرهاد مجیدی در حق استقلال! کامنت کنعانی برای کی‌روش به قطر هم رسید! تصمیم سرنوشت ساز یحیی گل محمدی برای مهاجم برزیلی رفع ابهام بزرگ استقلال برای جذب بازیکن خارجی کنعانی زادگان به دردسر افتاد/ کامنت جنجالی گران تمام شد مهاجم برزیلی پرسپوليس تست پزشکی می‌دهد

بهترین صبحانه برای مهمترین وعده غذایی

  • کد خبر : 1364732
  • 27 آبان 1401 - 3:30
بهترین صبحانه برای مهمترین وعده غذایی
همیشه صبحانه مهمترین بخش از وعده های غذایی روزانه عنوان شده است. در تمام رژیم های عذایی دنیا هم متخصصان تغذیه تاکید زیادی در خوردن صبحانه دارند.ما در این مطلب کوتاه خیلی اجمالی به شما خوردن مواد غذایی مفید را در وعده صبحانه پیشنهاد می دهیم. -یک کاسه عدسی کم چرب میل کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بهترین صبحانه برای مهمترین وعده غذایی. همیشه صبحانه مهمترین بخش از وعده های غذایی روزانه عنوان شده است. در تمام رژیم های عذایی دنیا هم متخصصان تغذیه تاکید زیادی در خوردن صبحانه دارند.ما در این مطلب کوتاه خیلی اجمالی به شما خوردن مواد غذایی مفید را در وعده صبحانه پیشنهاد می دهیم.

-یک کاسه عدسی کم چرب میل کنید.
-نان سبوس دار با یک قاشق کره بادام زمینی: کره بادام زمینی مقوی، سالم و سرشار از پروتئین و املاح ضروری بدن است و چربی های «خوب» اشباع نشده دارد.
-یک تا 2 عدد تخم مرغ عسلی: تخم مرغ به ویژه در قسمت سفیده، سرشار از پروتئین است. یعنی همان چیزی که شما برای یک روز پرانرژی و سالم نیاز دارید!
-یک لیوان شیر کم چرب همراه خرما: شیر کم چرب پروتئین و کلسیم روزانه شما را تأمین می کند و خرما هم دارای آهن و قند مفید است. همچنین کالری این صبحانه شما را تا زمان ناهار سیر نگه می دارد.

-املت بسیار کم چرب همراه با نان سبوس دار
-پنیر کم چرب و کم نمک همراه نان سبوس دار
-یک لیوان آب پرتقال همراه یک عددتخم مرغ

به همین راحتی می توانید مهمترین وعده غذایی تان را با این ها میل کنید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=1364732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

اندیشه معاصر در سامانه رسانه جامع