۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس امروز با جذب مهاجم برزیلی امّا سکرت؛ فقط یحیی می داند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمب نقل انتقالات امروز با جذب مهاجم برزیلی امّا سکرت؛ فقط یحیی می داند! محمد محمدی بعد از قرعه پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جذابی شد، هم سپاهان و هم پرسپولیس چه در لیگ و چه در جام حذف...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بمب نقل انتقالات امروز با جذب مهاجم برزیلی امّا سکرت؛ فقط یحیی می داند! محمد محمدی بعد از قرعه پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جذابی شد، هم سپاهان و هم پرسپولیس چه در لیگ و چه در جام حذفی مدعی هستند، با این مسابقات جذابیت‌های بازی‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود: امیدوارم بازی خوبی شود، طبیعتا کوتاهترین مسیر برای قهرمانی همین جام حذفی است و همه محکوم به برد هستند. ضمن احترام به تیم سپاهان محکوم به پیروزی هستیم. قطعا برای هر دو تیم بازی سختی خواهد بود.

معاون پرسپولیس در خصوص اینکه در دور قبل با تیم ون پارس بازی کرده‌اند و حالا دوباره باید با تیم سپاهان اصقهان بازی کنند گفت: قسمت ما اینگونه بوده که به مصاف تیم‌های اصفهانی برویم.

محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود نام پریرا برای خط حمله پرسپولیس مطرح شده است گفت: اسم بازیکن را نمی‌دانم. ما در حال انجام کارها هستیم، با جدایی لوکادیا کادر فنی در پست مهاجم احساس نیاز کرده است.

وی در خصوص اینکه ایا نعمتی قراردادش را فسخ کرده یا خیر گفت: این کار هم در حال انجام است ولی هنوز فسخ نکرده است. کارهای او در حال انجام است و ظرف چند روز آینده اقداماتی صورت می‌گیرد.

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شکایت از لوکادیا به کجا رسید گفت: امور حقوقی در حال تهیه مستندات هستند و به محض جمع آوری اقدامات صورت می‌گیرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار