• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 27 November - 2022

جام جهانی 2022

فوتبال؛ آخرین بهانه برای همدلی و اتحاد / برد تیم ملی را مصادره نکنید! لهستان ۲ عربستان ۰ / لواندفسکی نسخه عربستان را پیچید کی روش، چطور تیم ملی را جمع کرد؟ کاپیتان تیم ملی: ماجرایی که برای پرچم ایران ساختند نامردی بود/ ملی پوشان فقط به یک دلیل سرود ملی را نخواندند! واکنش کارلوس کی‌روش به بازداشت وریا غفوری توافق قربان بردیف با باشگاه روسی/ سرمربی تراکتور به لیگ کشورش برگشت عقاب‌ها شاهین را شکار کردند؛ خبری از هلهله دوباره سعودی‌ها نبود/ لواندوفسکی به آرزویش رسید شاگردان مجیدی در جام حذفی تحقیر شدند/ گلباران کلبا در شب اخراج فرهاد پس از ۹۰ دقیقه درخشش؛ اشک ضارب بیرانوند هم درآمد! خبر بد برای هواداران پرسپولیس/ بیرانوند دربی را از دست داد؟ تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی رامین رضاییان دل مردم ایران را برد ساعت بازی تیم ملی ایران با آمریکا در جام جهانی 2022 قطر فغانی گل کاشت اونم چه گلی! استارت ایران برای بازی با آمریکا+ فیلم واکنش رهبر انقلاب به پیروزی تیم ملی در جام‌جهانی+ فیلم آخرین تغییرات از رنکینگ آنلاین فیفا جام جهانی قطر| تساوی آمریکا و انگلیس به‌نفع ایران + جدول گروه B واکنش سرمربی پورتو به دزدیدن مهدی طارمی توسط باشگاه ایتالیایی اعتراف تلخ گرت بیل ستاره تیم ملی ولز: له شدیم !

این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند

  • کد خبر : 1353866
  • 07 مهر 1401 - 21:00
این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند
نتایج پژوهش ها نشان می‌دهد مصرف پروتئین‌های با کیفیت بالا مانند تخم‌مرغ، ماست یونانی و گوشت بدون چربی در وعده صبحانه می‌تواند کاهش وزن را افزایش دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا ،این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند. نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد مصرف کالری بیشتر برای صبحانه با کاهش وزن بیش از ۲ برابر و کاهش دور کمر مرتبط است.

این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند

در تحقیقات پیشین مشخص شد حتی خوردن یک دسر در صبحانه مانند یک کلوچه یا تکه کیک شکلاتی با سطوح پایین‌تر انسولین در آینده و سطوح سالم‌تر تری گلیسیرید مرتبط است.

به‌ طور کلی افرادی که کالری روزانه خود را در ساعات اولیه روز دریافت می‌کنند، می‌توانند کاهش وزن را ۲ برابر کنند.

به گفته محققان با وجود این موارد بیش از نیمی از جوانان صبحانه را حذف می‌کنند.

دکتر هدر لیدی، یکی از محققان این تحقیق، اظهار کرد: در این تحقیق بررسی شد آیا نوع صبحانه مصرفی می‌تواند مدیریت وزن را در جوانانی که معمولا صبحانه را حذف می‌کنند، بهبود بخشد یا خیر.

عموما عادات غذایی افراد در دوران نوجوانی ایجاد می‌شود. اگر نوجوانان قادر به ایجاد عادات غذایی خوب مانند خوردن صبحانه باشند، احتمالا تا پایان عمر این عادت ادامه خواهد یافت.

این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند

این صبحانه می تواند دور کمر را تا ۲ برابر کم تر کند

این تحقیق شامل ۲۸ نوجوان دارای اضافه وزن بود که نیمی از آنان صبحانه با پروتئین بالا(۳۵ گرم) و نیمی از آنان صبحانه با پروتئین معمولی(۱۳ گرم) مصرف می‌کردند.

صبحانه‌های پروتئینی معمولی شامل شیر و غلات و صبحانه‌های با پروتئین بالا شامل تخم‌ مرغ، لبنیات و گوشت بدون چربی بود.

همه نوجوانان شرکت‌کننده در این مطالعه گزارش کردند که تقریبا هر روز هفته از وعده صبحانه صرف‌ نظر کرده‌اند.

دکتر لیدی گفت: گروهی از نوجوانانی که صبحانه‌ با پروتئین بالا مصرف کردند، ۴۰۰ کالری دریافتی روزانه خود را کاهش و توده چربی بدنشان را از دست دادند؛ این در حالی است که گروه‌هایی که صبحانه با پروتئین معمولی مصرف کردند یا به حذف صبحانه ادامه دادند، چربی بیشتری در بدن داشتند.

این نتایج نشان می‌دهد وقتی افراد صبحانه با پروتئین بالا مصرف کنند، در بقیه روز غذای کمتری مصرف می‌کنند. علاوه بر این نوجوانانی که صبحانه با پروتئین بالا می‌خوردند، سطح گلوکز پایدارتری نسبت به سایر گروه‌ها داشتند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=1353866
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi

اندیشه معاصر در سامانه رسانه جامع