• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 8 August - 2022

اخبار ویژه

کلیپ شام غریبان امام حسین تسلیت عاشورای 1401 نماهنگ عشق یکی | حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محمدحسین پویانفر + فیلم / محرم 1401 عزاداری عجیب و غیر متعارف که باعث مصدومیت و خسارت مـ‌الی شد !+ فیلم جانی دپ هم در عزاداری شرکت کرد+فیلم خبری خوش درباره افزایش حقوق بازنشستگان تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص شد 8 عادت اشتباه که به سرعت پیرتان می کند! جزئیات ایرادات مجلس به آیین نامه رتبه بندی معلمان دوشنبه 17 مرداد؛ + متن نامه حقوق مرداد ماه بازنشستگان با چه رقمی محاسبه و واریز می شود؟ شناسایی ۳۳۷۹ بیمار جدید کرونایی / ۵۴ نفر دیگر فوت شدند تعلل دولت در ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تا کجا ادامه دارد؟ این گروه‌ها شامل رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند در تابستان از خوردن این میوه محبوب غافل نشوید حقوق مرداد بازنشستگان چه خواهد شد؟ تلاش برای رایگان کردن اینترنت زائران اربعین در عراق حقوق مرداد ماه بازنشستگان با چه رقمی محاسبه و واریز می شود؟ فال ابجد 18 مرداد 1401/ فال ابجد فردا سه شنبه 18 مرداد 1401 فال ابجد 17 مرداد 1401/ فال ابجد امروز دوشنبه 17 مرداد 1401 این گروه‌ها شامل رتبه‌بندی معلمان نمی‌شوند افزایش حقوق بازنشستگان بعد از تعطیلات

اگر می خواهید وزنتان را کم کنید این نوشیدنی معروف و پر طرفدار تابستانی مصرف کنید

  • کد خبر : 1336208
  • 13 مرداد 1401 - 23:00
آبمیوه‌ها می‌توانند راهی سریع و راحت برای کاهش وزن باشند با این حال بیشتر آبمیوه‌هایی که در فروشگاه‌ها به فروش می رسند اغلب مملو از شکر، طعم‌دهنده‌های مصنوعی و مواد نگه‌دارنده هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اگر می خواهید وزنتان را کم کنید این نوشیدنی معروف و پر طرفدار تابستانی مصرف کنید. آبمیوه‌های خانگی که بدون استفاده از طعم‌دهنده‌های مصنوعی و مواد نگه‌دارنده تهیه می شوند، می توانند گزینه های مناسبی برای کاهش وزن افراد، در کنار دیگر اقدامات در این زمینه از جمله ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی سالم و مناسب، باشند.

در ادامه به نقل از “هلث لاین” به چند آبمیوه سالم که می‌توان آن‌ها را در خانه تهیه کرد خواهیم پرداخت.

آب کرفس

آب کرفس نه تنها کالری کمی دارد، بلکه بیش از ۹۵ درصد آن از آب تشکیل شده است. مطالعات نشان می‌دهد که انتخاب غذاها و نوشیدنی‌هایی با تراکم کالری کمتر می‌تواند برای کاهش وزن و کاهش چربی مفید باشد. آب کرفس همچنین منبع عالی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیبات گیاهی مفید است که می‌تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و مبارزه با التهاب کمک کند.

آب چغندر

این آبمیوه حاوی ترکیبات مفیدی مانند نیترات‌های غذایی است. نیترات‌های غذایی می‌توانند به افزایش کارایی و استقامت عضلانی و همچنین کاهش سطح فشار خون با گشاد کردن رگ‌های خونی شما کمک کنند. در همین‌حال، چغندر کامل کالری کمی دارد و سرشار از فیبر است که می‌تواند به کند شدن تخلیه معده کمک کند و عاملی برای مدیریت وزن باشد.

آب سبزیجات سبز

این سبزیجات دارای فیبر بالا، قند کم و آنتی‌اکسیدان های ضدالتهابی هستند. به‌علاوه، آبمیوه‌های سبز به‌ راحتی با جوانه‌های چشایی شما سازگار می‌شوند. ترکیب اسفناج، خیار، سیب سبز و کرفس می‌تواند در این زمینه مفید باشد.

آب هندوانه

هندوانه علاوه بر کالری کم، منبعی عالی از ریزمغذی‌های مفید برای قلب مانند پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی، ویتامین‌های A و C است. همچنین آب موجود در آن باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. مصرف هندوانه به کاهش چربی شکم نیز کمک می‌کند.

آب هویج

آب هویج یک نوشیدنی غنی از مواد مغذی است که مقدار زیادی ویتامین A و سایر کاروتنوئیدهای سالم را در هر وعده به بدن می‌رساند. کاروتنوئید نوعی رنگدانه گیاهی است که در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شود. یک مطالعه هشت هفته‌ای شامل ۲۸ مرد که اضافه وزن داشتند نشان داد، کسانی که روزانه یک نوشیدنی غنی از کاروتنوئید مصرف می‌کردند کاهش قابل‌توجهی در چربی شکم داشتند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=1336208
  • منبع : بهداشت نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi