۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

اقدام چراغ خاموش فتح الله زاده برای نقل و انتقالات استقلال حسابی سروصدا کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی، علی فتح‌الله‌زاده به صورت سکرت به دنبال جذب دو بازیکن جدید است و حتی شاید نفر سوم را هم جذب کند. طبق شنیده‌های ما او رایزنی‌هایی را انجام داده تا اگر بتواند مامه تیام و امیر حسی...

علی فتح الله زاده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی، علی فتح‌الله‌زاده به صورت سکرت به دنبال جذب دو بازیکن جدید است و حتی شاید نفر سوم را هم جذب کند. طبق شنیده‌های ما او رایزنی‌هایی را انجام داده تا اگر بتواند مامه تیام و امیر حسین حسین زاده را جذب کند و در عین حال، نیم نگاهی هم به امید ابراهیمی و سعید عزت الهی دارد؛ هرچند که جذب همه این نفرات سختی‌های خودش را دارد.

مدیرعامل استقلال مثل هواداران این باشگاه به این نتیجه رسیده که باید تیمش را حسابی تقویت کند اما از طریق بازار داخلی خیلی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد و به همین دلیل دنبال بازیکنان خارجی و بازیکنانی است که سابقه حضور در استقلال و فوتبال ایران را دارند. فتح‌الله‌زاده در شرایطی است که باید برای این کار هزینه کند چون شخصا به این نتیجه رسیده که استقلال نیاز به حداقل دو بازیکن بزرگ و دو ستاره دارد.

او احتمالا در دبی رایزنی‌هایی را برای جذب بازیکن جدید انجام خواهد دارد. البته قبل از آن باید بتواند پنجره‌های استقلال را باز کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار