• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 4 December - 2022

جام جهانی 2022

صحبت های جنجالی سردار آزمون به زبان ترکی در جام جهانی قطر + فیلم غوغای دختر زیبای ایرانی در جام جهانی قطر / تماشاگران کم آوردند! + فیلم ماجرای جنجالی حضور خانواده بیرانوند و طارمی در قطر/ چه کسی این هزینه ها را می دهد؟ خبر خوش برای هواداران استقلال/ شاه ماهی ماندنی شد/ این ستاره جایی نمی رود ستاره جنجالی استقلال از ایران فرار کرد؟ بهترین های جام جهانی در این روز! این فوتبال حاصلخیز نیست حتی با کاپلو شادی گل چشمی در بین برترین‌های فیفا گل چشمی به ولز در بین بارونکردنی‌ترین گل‌های جام جهانی قطر + فیلم هردم از باغ بری می رسد/ باز هم سقوط تیم ملی ایران زن زیبای عمانی در جام جهانی 2022 قطر از شوهرش جدا شد + علت و فیلم خبر بد برای هواداران استقلال از راه رسید جدیدترین اخبار ورزشی از سایت باشگاه استقلال | ستاره محبوب استقلال از دربی محروم شد! / مرد محبوب استقلال، ماندگار در جام جهانی کارلوس کی روش در جام جهانی قطر 15هزار میلیارد پاداش گرفت + جزئیات خداحافظی کارلوس کی‌ روش با تیم ملی فوتبال قطعی شد + جزئیات جدول برنامه روز چهاردهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرحله یک هشتم نهایی ورزش سه پخش زنده / برنامه پخش زنده فوتبال امروز جام جهانی 2022 محیا دهقانی روی شبکه زنده غوغا به پا کرد + فیلم خداحافظی کی روش با تیم ملی فوتبال ایران برای همیشه! / کارلوس کی روش رفتنی شد؟ عجیب ولی واقعی؛ ستاره پرسپولیسی در لحظه آخر به جام‌جهانی نرفت!

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

  • کد خبر : 30955
  • 18 فروردین 1400 - 6:43
افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع […]

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه‌های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است، اظهار داشت: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت‌های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی‌ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

مهر

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=30955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi

اندیشه معاصر در سامانه رسانه جامع