• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 22 May - 2022

اخبار ویژه

فال ابجد 2 خرداد 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز دوشنبه 2 خرداد 1401 فال ابجد 1 خرداد 1401 + فال ابجد من / فال روزانه امروز یکشنبه 1 خرداد 1401 تامین اجتماعی فشار بیاورد؛ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شود اصلی ترین مانع اجرای رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان مشخص شد/ چه کسی برخورد می کند؟+ جزئیات 1 خرداد تذکر دو نماینده به رئیسی درباره تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان زمان جنجالی اجرای رتبه بندی معلمان و میزان افزایش حقوق معلمان لو رفت! در صورت عدم افزایش حقوق بازنشستگان زمینه اعتراض آنها فراهم می شود احیای بیمه طلایی معلمان / بررسی شدن آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در هیأت وزیران بازنشستگان بخوانند/ افزایش حقوق تامین اجتماعی به خرداد موکول شد؟ آخرین خبر از زمان افزایش حقوق کارمندان تامین‌ اجتماعی(1 خرداد 1401) افزایش حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟/ آب پاکی روی دست موسپیدان ریخته شد؟ (1 خرداد 1401) وضعیت آب و هوا در یکم خرداد/ افزایش دما در شمال غرب کشور و استان‌های ساحلی خزر تفاقاتی تلخی که ممکن است گزینه پرسپولیس را در نقل و انتقالات از این تیم دور کند! شرط شرم‌آور دختر غیرتی برای خواستگارانش والدین خوشگذران و بیخیال کودک خود را در جنگل رها کردند! حمله استقلال به رکوردی دیگر با عبور از بهترین پرسپولیس تاریخ افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی منتظر امضای وزیران نامه مهم کانون بازنشستگان تهران به رئیسی | افزایش حقوق بازنشستگان به اندازه‌ مصوبات شورای عالی کار خبر مهم از افزایش حقوق کارمندان تامین‌ اجتماعی دردسر توت چیدن مرد جوان در مشهد / سقوط دردناک در کانال خالی از آب

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

  • کد خبر : 30955
  • 18 فروردین 1400 - 6:43
افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع […]

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه‌های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است، اظهار داشت: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت‌های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی‌ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

مهر

لینک کوتاه : https://andishemoaser.ir/?p=30955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0

دیدگاهها بسته است.

ساماندهی

logo-samandehi