۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

اظهارات عجیب و جدید آجرلولو/من وساپینتو گشنه قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اظهارات عجیب و جدید آجرلولو/من وساپینتو گشنه قهرمانی هستیم. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه «ریکاردو ساپینتو»،  با ابراز خوشحالی از اینکه این سرمربی پ...

اخبار پرسپولیس | از ادعای پرسپولیسی آجرلو تا یک معذرخواهی ساده + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اظهارات عجیب و جدید آجرلولو/من وساپینتو گشنه قهرمانی هستیم. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم معارفه «ریکاردو ساپینتو»،  با ابراز خوشحالی از اینکه این سرمربی پرتغالی هدایت استقلال را بر عهده گرفته است، اظهار داشت: هواداران و خانواده استقلال که نگران بودند، با آمدن سرمربی جدید به آرامش رسیدند؛ آنها لذت قهرمانی که چند سال در انتظارش بودیم را در ورزشگاه آزادی حس کردند.

آجورلو: من و ساپینتو تشنه قهرمانی هستیم

وی افزود: سال گذشته به فرهاد مجیدی گفتم که از این فصل ٧۵ امتیاز می‌خواهم و پنج هفته زودتر از اینکه فصل به پایان برسد قهرمانی را به دست آوردیم. شاید جدایی مجیدی مرا اذیت کرد و هواداران و ما فشارهای زیادی را متحمل شدیم، اما فوتبال حرفه‌ای همین است و باید بدانیم که قهرمانی تمام و فصل جدید شروع شده است.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: مجیدی تصمیم گرفت ادامه مربیگری خود را در کشوری دیگر دنبال کند و ما برای ادامه حیات استقلال از پای نخواهیم نشست. دوست داشتم مجیدی بماند و بعد رفتن او دوست داشتم با مربی ایرانی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

آجورلو ادامه داد: مربی ایرانی که با استقلال به توافق رسیده بود به خاطر هجمه هواداران از حضور در استقلال پشیمان شد. ما به دنبال مربی خارجی رفتیم، ۴۰ مربی خارجی در فهرست استقلال بودند، مذاکرات انجام شد و در نهایت کار به اینجا کشید و با ساپینتو به توافق رسیدیم.

آجرلو روی بهترین سرمربی ایتالیایی دست گذاشت / یک قدم تا سرمربی گری این ستاره اروپایی / بهترین گزینه برای استقلال نکونام بود/ تمام شرایط سرمربی در ایشون هست!

آجرلو روی بهترین سرمربی ایتالیایی دست گذاشت / یک قدم تا سرمربی گری این ستاره اروپایی / بهترین گزینه برای استقلال نکونام بود/ تمام شرایط سرمربی در ایشون هست!

وی تاکید کرد: وجه مشترک ساپینتو و من، تشنه بودن برای موفقیت و قهرمانی است؛ قهرمانی در سوپرجام، جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای ما اهمیت دارد و می‌خواهیم با او به این مهم برسیم.

مدیرعامل استقلال گفت: سرمربی استقلال کارنامه ٧ کشور را دارد. در کشور خودش هم بازیکن و هم مربی بوده و هم محبوب و مورد احترام است. در اولین جمله‌ای که به صورت تصویری و مجازی داشتیم، به او گفتم هر چند ۶۲ سالم است اما هنوز مانند یک جوان ١٨ ساله، برای رسیدن به قهرمانی پرتلاش هستم و این اشتیاق ما برای قهرمانی جام حذفی، لیگ برتر و آسیاست.

وی افزود: به عنوان مدیر استقلال باید بگویم منافع هزار میلیاردی استقلال گم شده و باید آن را از صداوسیما بگیرم. صداوسیما باید هزارمیلیارد را پرداخت کند. به رئیس جمهوری نامه نوشتم و وی نیز به وزیر ورزش گفت تا لایحه‌ای تنظیم شود و از این طریق حق استقلال را بگیریم. ما در مسیر خود راسخ هستیم و از هیئت مدیره و هواداران و رسانه‌ها می‌خواهیم تا حق استقلال را مطالبه کنند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط