۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱

اخراج شاه ماهی پرسپولیس که به یاغی لقب گرفت/ عقاب آسیا دوباره به قطر باز می گردد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اخراج شاه ماهی پرسپولیس که به یاغی لقب گرفت/ عقاب آسیا دوباره به قطر باز می گردد؟. رامین رضاییان در پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به انتهای خط رسید و کادرفنی این تیم ع...

رامین رضاییان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، اخراج شاه ماهی پرسپولیس که به یاغی لقب گرفت/ عقاب آسیا دوباره به قطر باز می گردد؟. رامین رضاییان در پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به انتهای خط رسید و کادرفنی این تیم علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن نداشتند تا او بر خلاف میلش مجبور به جدایی از این تیم شود.

دیپورت ستاره محبوب پرسپولیسی ها به قطر!

رضاییان که با جنجال و قیمت زیاد (نزدیک به ۷ میلیارد تومان برای خودش و ۷ میلیارد تومان دیگر برای باشگاه الدحیل قطر) و به صورت قرضی به پرسپولیس آمد طبق پیش بینی ها دوباره درگیر حاشیه شد تا یحیی گل محمدی او را نخواهد. هر چند درباره رامین رضاییان بحث زیاد است اما او در چند وقت گذشته مدنظر دو تیم دیگر قرار گرفته است.

رضاییان مذاکراتی با سپاهان انجام داد اما اصفهانی‌ها با مدافع فصل گذشته پرسپولیس به توافق نرسیدند و گفته شد دلیل این قضیه درخواست مالی بالای رامین بوده است هر چند  برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سپاهانی‌ها باز هم با این بازیکن مذاکره خواهند کرد تا شاید او را راضی به حضور در این تیم کنند و بتوانند در ازای سه بازیکنی که از این تیم جدا شده و به پرسپولیس رفته‌اند، یکی از شاگردان یحیی گل‌محمدی را به اصفهان بیاورند منتهی به نظر می‌رسید که اولویت رضاییان، بازگشت به قطر باشد.

اخراج شاه ماهی پرسپولیس که به یاغی لقب گرفت/ عقاب آسیا دوباره به قطر باز می گردد؟

اخراج شاه ماهی پرسپولیس که به یاغی لقب گرفت/ عقاب آسیا دوباره به قطر باز می گردد؟

رضاییان که در بازار شایعات نقل و انتقالاتی به تیمهایی نظیر گل گهر، مس رفسنجان و تراکتور لینک شده بود طی روزهای اخیر راهی قطر شده است. خبری هم درباره تمایل رضاییان به حضور در استقلال منتشر شد که او در استوری اینستاگرامش آن را تکذیب کرد هر چند آنهایی که رامین را از نزدیک می شناسند معتقدند او پتانسیل تبدیل شدن به یک یاغی را دارد.

رضاییان یکی دو روز پیش به قطر رفت. برخی معتقد هستند سفر به قطر برای فقط جنبه تفریحی دارد اما اطلاعات خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که این بازیکن مذاکراتی با السیلیه قطر انجام داده و این احتمال وجود دارد رامین فصل آینده دوباره پیراهن این تیم را بپوشد تا این بار به جای لیگ ستارگان قطر، در لیگ یک این کشور توپ بزند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار