۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

اختلاف پرسپولیس با یک بازیکن بالا گرفت/ تمام حق و حقوقم را می‌خواهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اختلاف پرسپولیس با یک بازیکن بالا گرفت/ تمام حق و حقوقم را می‌خواهم. این درحالی است که حامد پاکدل با بخشیدن مطالبات خودش به باشگاه پرسپولیس از این تیم رضایتنامه گرفت و به تراکتور ...

رجز خوانی بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی و افتخار آفرینی / آفتاب پیروزی در انتظار پرسپولیس قهرمان / پرسپولیسی ها به فرهاد فکر هم نمیکنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،اختلاف پرسپولیس با یک بازیکن بالا گرفت/ تمام حق و حقوقم را می‌خواهم. این درحالی است که حامد پاکدل با بخشیدن مطالبات خودش به باشگاه پرسپولیس از این تیم رضایتنامه گرفت و به تراکتور تبریز پیوست.

سیامک نعمتی اما زیر بار این موضوع نمی رود. شماره ۸۸ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طلبکار است و باشگاه پرسپولیس نه تنها خواهان بخشیدن این مبلغ است بلکه برای صدور رضایتنامه اش نیز ۳ میلیارد تومان می‌خواهد!

سیامک نعمتی که مشتریانی مثل؛ فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز را دارد اما حاضر نیست هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه‌اش بپردازد.

در همین راستا شنیدیم نعمتی به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که او را در لیست مازاد قرارداده و باید مطالباتش را بپردازند، درغیر این صورت تا اتمام فصل می ماند و تمام حق و حقوقش را از باشگاه خواهد گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمدرضا

۰۳ بهمن ۱۴۰۱


سلام کار درست را سیامک میکنه، بالاخره لیگ ما حرفه ای هست و پرسپولیس هم به قول خودشون حربا ای بنابراین بازد حربا ای رفتار کنن نه مثل گدای سامرا بازیکن که چند سال زحمت کشیده رو اینجور بی احترامیبهش کنن بدا اینکه یه مربی احمی و دلال باهاش مشکل دارا و نیمکت نشینش کرده

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار