۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

آمار کرونا در ایران ۳ آبان ۱۴۰۱؛ شناسایی ۲۱ بیمار جدید و یک فوتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ از دیروز تا امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷میلیون و...

آمار کرونا در ایران ۳ آبان ۱۴۰۱؛ شناسایی ۲۱ بیمار جدید و یک فوتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس؛ از دیروز تا امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷میلیون و ۵۵۹هزار و ۴۶۷نفر رسید. در طول ۲۴ساعت گذشته، یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر رسید.

تاکنون ۷میلیون ۳۳۴ هزار و ۹۶۸نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۶۱نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴میلیون و ۵۳۳هزار و ۲۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۴شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳۸شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار