۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

آمار در سلطه یحیی؛ برای دیدن دوباره استقلال صبر ایوب داشته باشید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آمار در سلطه یحیی؛ برای دیدن دوباره استقلال صبر ایوب داشته باشید!.روز گذشته هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید تا ترین های این هفته مشخص شوند. منبع این آمار از سایت متریکا اس...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آمار در سلطه یحیی؛ برای دیدن دوباره استقلال صبر ایوب داشته باشید!.روز گذشته هفته شانزدهم لیگ برتر با انجام دو بازی دیگر به پایان رسید تا ترین های این هفته مشخص شوند. منبع این آمار از سایت متریکا است. استقلال برای ششمین هفته متوالی در هیچ فاکتوری تیم برتر نیست!

پرگل ترین (تراکتور ۲-۲ گل گهر)

دیدار تراکتور و گل گهر پرگل ترین بازی این هفته بود. ۳ امتیاز این بازی برای قلعه نویی و شاگردانش بسیار حیاتی بود اما تراکتور یک بازی هجومی را ارائه داد و توانست در ابتدا پیش بیافتد. سیرجانی ها سپس با یک کامبک دیدنی نتیجه بازی را دو بر یک به سود خود کردند اما گل به خودی مهران گلزاری باعث شد تا این دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان برسد.

خشن ترین (تراکتور – گل گهر)

پرگل ترین دیدار هفته، خشن ترین دیدار هفته هم بود. در این دیدار ۹ کارت زرد و ۱ کارت قرمز داده شد؛ سهم تراکتور ۵ کارت زرد و ۱ کارت قرمز و سهم گل گهر نیز ۴ کارت زرد بود. این دیدار حواشی زیادی داشت و دو تیم نسبت به تصمیمات داوری معترض بودند.

بیشترین کیفیت موقعیت یا XG (گل گهر)

گل گهر در دیدار برابر تراکتور ۲ گل به ثمر رساند. گل اول گل گهر توسط امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. ضربه پنالتی نرخ XG بالایی دارد و همین موضوع باعث شد XG گل گهر در این بازی ۱.۹۰ باشد. گل گهر در این فاکتور بهترین تیم هفته بود.

تعداد شوت (آلومینیوم اراک)

آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر برابر هوادار قرار گرفت. اراکی ها در این دیدار نسبت به داور مسابقه معترض بودند و حتی سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم اراک از زمین مسابقه اخراج شد. اراکی ها در دیداری که با نتیجه تساوی به پایان رسید، بیشترین تعداد شوت را به سمت دروازه حریف خود زدند. عدد ۱۷ برای تعداد شوت های آلومینیوم اراک در این بازی ثبت شد.

خطا (تراکتور و گل گهر)

بیشترین خطا در بازی تراکتور و گل گهر رخ داد. هر تیم ۱۸ مرتبه مرتکب خطا شد تا با مجموع ۳۶ خطا این دیدار پربرخورد ترین بازی هفته باشد.

درصد مالکیت (پرسپولیس)

پرسپولیس در اولین هفته از دور برگشت لیگ بیست و دوم برابر ذوب آهن قرار گرفت. پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ برنده این دیدار شود تا اختلاف خودش را با تیم های دیگر بیشتر کند. شاگردان گل محمدی درصد مالکیت ۶۰.۱ را ثبت کردند تا از این حیث بهترین تیم هفته باشند.

تعداد و دقت پاس (پرسپولیس)

پرسپولیس با بازی مالکانه ای که ارائه داد توانست بیشترین تعداد پاس را هم ثبت کند. سرخ پوشان در این بازی ۶۲۱ پاس ثبت کردند که ۸۴.۱ درصد آنها به مقصد رسید.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار