۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

آقای گل استقلالی با پرسپولیس به توافق رسید ؛ شاه ماهی آبی در تور یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، عوامل نزدیک به باشگاه پرسپولیس تأیید می‌کنند که مذاکراتی با سجاد شهباززاده مهاجم ۳۳ ساله سپاهان اصفهان انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او را در فصل بیست و دوم با پیرا...

نقل و انتقالات پرسپولیس | از پایان همکاری 10 ستاره با پرسپولیس توسط یحیی تا بیانیه باشگاه علیه یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، عوامل نزدیک به باشگاه پرسپولیس تأیید می‌کنند که مذاکراتی با سجاد شهباززاده مهاجم ۳۳ ساله سپاهان اصفهان انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او را در فصل بیست و دوم با پیراهن سرخ در لیگ می‌بینیم.

سجاد قرار بود فصل گذشته به پرسپولیس بپیوندد. او مذاکرات مخفیانه‌ای با ابراهیم شکوری داشت و به مدیران باشگاه، «اوکی» داد اما از جعفر سمیعی، مدیرعامل وقت سرخپوشان مهلت گرفت تا راهی یک سفر تفریحی به ترکیه شود و در بازگشت، قراردادش را امضا کند. او رفت اما چند روز بعد، دیگر جواب تماس و پیام مدیران باشگاه را نداد. پس از چند روز، شایعه شد که سجاد به یک خبرنگار ورزشی گفته از آنجا که سابقه حضور در استقلال و سپاهان را دارد، ممکن است عقد قرارداد با پرسپولیس، برایش حواشی در پی داشته باشد و از این رو، از شکوری عذرخواهی کرده و قراردادش را با سپاهان تمدید می‌کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط