۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

آخرین اخبار پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس / مهاجم خرجی در لیست خرید یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، آخرین اخبار پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس / مهاجم خرجی در لیست خرید یحیی گل محمدی. باشگاه پرسپولیس بر خلاف آنچه تصور می‌شد، قصد دارد نقل و انتقالات نیم‌فصل را خیلی بی‌سروصدا...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، آخرین اخبار پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس / مهاجم خرجی در لیست خرید یحیی گل محمدی. باشگاه پرسپولیس بر خلاف آنچه تصور می‌شد، قصد دارد نقل و انتقالات نیم‌فصل را خیلی بی‌سروصدا به پایان برساند. اگرچه یحیی گل‌محمدی با کنار گذاشتن حامد پاکدل و سیامک نعمتی حالا سه جای خالی در لیست تیمش دارد اما این دلیل نمی‌شود که او به جذب بازیکنی غیر از مهاجم نوک خارجی فکر کند.

در واقع قرار است لیست پرسپولیس همچنان دو جای خالی در پایان فصل نقل و انتقالات داشته باشد. از آنجا که سرخپوشان سهمیه آزاد خود را نسوزانده‌اند بعد از پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی هم می‌توانند یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

یکی از دلایلی که باعث شده یحیی قید جذب بازیکن جدید غیر از مهاجم نوک را بزند عملکرد خوب بازیکنانش در بازی‌های اخیر لیگ بوده است.

در کنار این مساله پرسپولیس چند بازیکن جوان در تمرینات نظیر محمد مهدی احمدی، ابوالفضل سلیمانی، علی جودکی و علیرضا خدادادی را در اختیار دارد که فرصت بازی در اختیار آنها قرار نگرفته است، جز یکی دو نفرشان که دقایقی خیلی کوتاهی بازی کرده‌اند.

با توجه به درخشش محمد عمری در بازی‌های اخیر پرسپولیس، رضا درویش از یحیی خواسته که به جای اینکه به دنبال جذب بازیکن معمولی از تیم‌های دیگر برای پر کردن نیمکت باشند بهتر است که به بازیکنان جوان تیم فرصت بازی داده شود.

از این‌رو یحیی در نظر دارد برای هر بازی از لیگ یک یا دو بازیکن جوان را به لیست ۱۸ نفره اضافه کند و اگر شرایط بازی خوب پیش رفت در دقایق پایانی از آنها استفاده کند. با این شرایط پرسپولیس در ادامه فصل نقل و انتقالات فقط یک بازیکن خارجی جذب خواهد کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار