۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

آخرین اخبار از نقل و انتقالات لیگ برتر / ستاره خارجی پرسپولیس فسخ کرد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، آخرین اخبار پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس / ستاره خارجی پرسپولیس فسخ کرد + جزئیات. گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان که فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ برتر را...

یاغی فوتبال ایران به پرسپولیس پیوست / بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس با خرید این یاغی سرخابی به صدا درامد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، آخرین اخبار پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس / ستاره خارجی پرسپولیس فسخ کرد + جزئیات. گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان که فصل قبل عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرده بود به نظر و به شکل جدی با باشگاه تحت قراردادش به مشکل خورده است، به همین دلیل به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات زمستانی یکی از جدا شده‌های قطعی باشگاه رفسنجانی خواهد بود، مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد که مهاجم نیجریه‌ای را مجاب به ماندن در تیم فعلی‌اش سازد، هر چند با توجه به شواهد و قرائن تقریباً بعید و امری محال به نظر می‌رسد که منشا در مس رفسنجان ماندگار شود.

 به نظر باشگاه بالاخره برای تو بلیت تهیه کرد تا به رفسنجان بروی!

بله چند روزی بود که منتظر بودم تا اینکه باشگاه برایم بلیت تهیه کرد تا به رفسنجان بروم تا ببینم شرایطم با باشگاه چه خواهد شد.

اما به نظر سر مربی تیم مس رفسنجان روی ماندن تو نظر مثبتی ندارد؟!

نام من در چهار بازی اخیر تیم مس رفسنجان در بین ۱۸ بازیکن هم قرار نداشته، به همین دلیل در شرایط روحی خیلی خوبی قرار ندارم.

هر دلیلی که باشد به نظر گل نزدنت حتی یک گل، از ابتدای فصل موجب شده که بشدت مورد غضب سرمربی مس واقع شوی!

من هم یک بازیکن هستم و برای هر بازیکنی ممکن است این مشکل پیش بیاید که در مقطعی دچار مشکل شود اما در این بین باید این را هم در نظر بگیرید که من اصلاً در چند مدت اخیر شرایط روحی خوبی نداشتم، به همین دلیل هم نتوانستم خودم را پیدا کنم اما باور کنید من مقصر اصلی این شرایط نیستم.

اما به نظر مشکل تو جدی‌تر از آن است که می‌گویی؟!

بله مشکل من جدی است چون باشگاه به همه بازیکنان پنجاه درصد پول داده و من تنها بازیکنی هستم که ۲۰ درصد از باشگاهم پول دریافت کردم. این مسأله تنها مشکل من نیست چون باشگاه علاوه بر پایین‌ترین دریافتی که داشتم به من گفته ۲۰ درصد هم مرا جریمه مالی خواهد کرد که وقتی این جریمه را در کنار مسائلی مانند پنج ماه پرداخت نشدن پول کرایه خانه‌ام و مسأله دیگر یعنی تعویض اجباری با بازیکن تیم جنوبی کنار هم می‌گذارم به این نکته می‌رسم که باید از تیم جدا شوم، انتقالی که البته من اصلاً با آن موافقت نکردم.

اما قرارداد ‌داری و نمی‌توانی به این راحتی که می‌گویی از تیمت جدا شوی!

وقتی باشگاه ۲۰ درصد به من پرداخت کند و فصل نقل و انتقالات هم تمام شود من می‌توانم به شکل کاملاً قانونی و یکطرفه قراردادم را با باشگاه فسخ کنم و به نیجریه کشورم برگردم.

واقعاً این حرف آخر تو است؟!

فعلاً این حرف آخرم است و صحبت دیگری ندارم!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار