۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷

آخرین اخبار از بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مجلس در این هفته روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به عنوان اولین دستور در صحن علنی به بررسی گذاشته می‌شود. همچنین طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و ادار...

آخرین اخبار از بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مجلس در این هفته روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به عنوان اولین دستور در صحن علنی به بررسی گذاشته می‌شود.

همچنین طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزش و پرورشی غیر دولتی، طرح تقویت امنیت قضایی دولت و رفع موانع تولیدات کشاوزی، طرح الحاق یک تبصره با قانون بیمه محصولات کشاورزی، لایحه شیوه‌نامه حفاظت از تنوع زیستی، الحاق به کنوانسیون چارچوب حفاظت از محیط‌زیست دریای خزر، طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و لایحه اصلاح قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از جمله دستور علنی مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه خواهد بود.

 

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی درخصوص بررسی صنعت استخراج رمزارز‌های جهان روا، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گزارش کمیسیون صنایع و معادن از تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب سازمان بورس بهادار از جمله دستور جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار